چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسینی

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر این که دل بستن به وعده دشمنان اشتباه است، گفت: ملت ایران سال‌ها در برابر تحریم‌های دشمنان ایستادگی کرد و به دستاوردهای بزرگی که در تصور دشمنان نمی‌گنجید دست پیدا کرده است، دشمنان و در راس آنها آمریکایی ها بدانند که تحریم‌ها در برابر قدرت ملت ما هیچ تاثیری ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، امروز در جمع مبلغین اعزامی ماه مبارک رمضان شهرستان اقبالیه گفت: دولت‌های استکباری تنها ذلت ملت ایران و سرفرودآوردن در برابر خود را خواهان هستند و این در حالی است که ملت ایران با تبعیت امر ولایت همچون  39  سال گذشته در برابر خواسته‌های خودخواهانه و ذلت‌بار کشورهایی مانند آمریکا مقاومت کرده اند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ملت ایران سال‌ها در برابر تحریم‌های دشمنان ایستادگی کرد و به دستاوردهای بزرگی که در تصور دشمنان نمی‌گنجید دست پیدا کرده است و دشمنان و در راس آنها آمریکایی ها بدانند که تحریم‌ها در برابر قدرت ملت ایران هیچ تاثیری نخواهد داشت.

 وی اظهار کرد: مطابق وعده الهی زمین را وارثان شایسته الهی به ارث می‌برند، ملت ایران و آزادگان جهان سال‌هاست منتظر امام زمان (عج) فرزند امام عسگری هستند تا خط بطلانی بر جنایات ظالمان و مستکبران دنیا بکشد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دل بستن به وعده دشمنان اشتباه است، چرا که دشمنان از ابتدای انقلاب تنها و تنها به دنبال این هستند که ارزش‌های انقلابی و اسلامی ما را از میان ببرند و به شکل‌های گوناگون در پی تسلیم این ملت در برابر خواسته‌های نابجای خود هستند.

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هر کشوری در دنیا این گونه تحریم‌ها علیه اقتصاد آن کشور صورت می‌گرفت به طور قطع آن کشور به هم می‌ریخت و نمی‌توانست کمر راست کند، اما جمهوری اسلامی ایران به فضل الهی توانسته در مقابل تحریم‌های دشمن بایستد و پیشرفت کند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد:  البته در راه مبارزه با استکبار سختی‌هایی وجود دارد، اما مردم ایران اسلامی آب دیده‌اند و سختی‌ها بر آن‌ها اثری ندارد چراکه سختی‌های ما به خاطره آزادیخواهی و استقلال است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: فرانسه که خود را دارای تمدن می‌داند امروز شاهدیم صد‌ها نفر از این کشور به داعش و گروهک‌های تروریستی می‌پیوندند که نشان می‌دهد که امروز اندیشه غرب نتوانسته برای مردم حرفی داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha