جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مجلس وحدت مسلمین پاکستان

حوزه/ بعد از اعلام رئیس دیوان عالی پاکستان مبنی بر استفاده از اختیارات ویژه خود برای بررسی پرونده کشتار شیعیان هزاره؛ مجلس وحدت مسلمین پاکستان اعلام کرد پرونده کشتار شیعیان هزاره را دردیوان عالی این کشور به عنوان مدعی این پرونده دنبال خواهد کرد .

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، بعد از اعلام رئیس دیوان عالی پاکستان مبنی بر استفاده از اختیارات ویژه خود برای بررسی پرونده کشتار شیعیان هزاره؛ مجلس وحدت مسلمین پاکستان اعلام کرد پرونده کشتار شیعیان هزاره را دردیوان عالی این کشور به عنوان مدعی این پرونده دنبال خواهد کرد .

مجلس وحدت مسلمین اعلام کرد همه شواهدی را که در خصوص تحریک کنندگان کشتار شیعیان هزاره وجود دارد را در اختیار داریم و در دادگاه ارائه خواهیم داد و حتی مدارکی داریم که چگونه برخی برای اشتغال شیعیان در عرصه های مختلف شغلی مانند پست های مهم آموزشی، سیاسی و پست های دیگر مانع ایجاد کردند و بازاریان ما را یکی یکی از بازار اخراج کردند و با کشتار پی در پی شیعیان، ما را از لحاظ اقتصادی نیز مورد هدف قرار دادند.

این مجلس تاکید کرد: ما به این نکته تأکید خواهیم کرد که دولت باید برای  امنیت مردم هزاره چاره اندیشی کند و به وظیفه خود عمل کند تا اعتماد مردم هزاره به نظام برگردد و بر زخم‌های آنان مرهمی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha