جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مقصود دومکی دبیر مجلس وحدت مسلمین ایالت سند پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام مقصود علی دومکی با سخنرانی در جشن انوار شعبانیه در شهداد کوت گفت: علیرغم ادعاهای بلند حکومت پاکستان مراکز تربیتی و جنگی داعش در بلوچستان فعال هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام مقصود علی دومکی دبیر مجلس وحدت مسلمین ایالت سند پاکستان  با سخنرانی در جشن انوار شعبانیه در شهداد کوت گفت: هرچه به عصر ظهور امام عصر(عج) نزدیکتر می شویم توطئه های دشمن اسلام هم بیشتر می شود. منتظرین امام عصر(عج) به اوضاع جهانی و سازش های دشمنان اسلام توجه داشته باشند.

وی افزود: بدانید دشمنی و بغض معاندین اسلام با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، سید مقاومت سید حسن نصر الله، شیخ ابراهیم زکزاکی و رهبر انصارالله بی دلیل نیست، دشمن اسلام همیشه با دشمن خود دشمنی دارد.

وی ادامه کشتار شیعیان کویته را بسیار نگران کننده دانست و گفت: علیرغم ادعاهای بلند حکومت مراکز تربیتی و جنگی داعش در بلوچستان فعال هستند، ملّت تشیّع به جرم وطن دوستی مورد ظلم قرار می گیرند. مؤمنین دیره اسماعیل خان و کویته تنها نیستند همه ملّت درد و اندوه آنان را درک می کنند.

او در ادامه گفت: رئیس دادگاه عالی کشور شخصا به نسل کشی شیعیان هزاره در کویته رسیدگی کنند، در پاکستان از یک سو شیعیان کشته می شوند و از سوی دیگر مأموران امنیتی محافظین شخصیت ها را پس میگیرند و این اقدام باعث تأسّف است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha