شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کوئٹہ

حوزه/ مستکبران جهان از ترس رشادت ها و گام های بصیرانه امام خمینی و انقلاب اسلامی، آن را انقلاب شیعه نامیدند و کتابهایی علیه انقلاب اسلامی نوشته و منتشر کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی نشست علمی با موضوع اثرات دعوت به اتحاد مسلمین از سوی امام خمینی بر جامعه پاکستانی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی عضو ارشد مجلس وحدت مسلمین پاکستان، مولوی عبدالحق هاشمی امیر جماعت اسلامی و رئیس شورای همبستگی ملی این استان، امیری رئیس خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کویته، در مدرسه خاتم النبیین کویته برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید ظفر عباس شمسی از مجلس وحدت مسلمین پاکستان، نواب زاده اورنگ زیب از حزب ملی بلوچستان، عبدالهادی کاکر مشاور سابق استاندار بلوچستان، مولوی فضل ربی رئیس جماعت اهل حدیث، امان الله نوتیزئی دبیرکل سابق حزب جمهوری خواه، مولوی عطاء الرحمان رحیمی از تحفظ ختم نبوت، استاد دکتر اسرار احمد قاری، سجاد هزاره و جمع کثیری از مردم علاوه بر شخصیت های سیاسی، اجتماعی و مذهبی از مذاهب مختلف شرکت داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی در این مراسم با اشاره به آثار مثبت دعوت حضرت امام خمینی به وحدت بر همه جهان اظهار داشت: ایشان با بینش الهی و دعوت به وحدت، نقشه امپریالیستی و اراده مستکبران جهان را از بین برد. با توجه به اینکه پاکستان کشور همسایه انقلاب اسلامی است، ندای وحدت بین مسلمانان از سوی امام خمینی، تأثیر عمیقی بر کشور پاکستان گذاشت.

مولوی عبدالحق هاشمی نیز بیان داشت: حضرت امام خمینی رهبر وحدت مسلمین جهان است. مستکبران جهان از ترس رشادت ها و گام های بصیرانه امام خمینی و انقلاب اسلامی، آن را انقلاب شیعه نامیدند و کتابهایی علیه انقلاب اسلامی نوشته و منتشر کردند.

وی تصریح کرد: این کتاب‌هایی که پشتیبان آن کشورهای عربی بود نتوانست جلوی پیام امام خمینی و انقلاب اسلامی را بگیرد.

مولوی عبدالقادر امیر مرکزی جمعیت علمای اسلام هم گفت: امام خمینی حکومت اسلامی را تأسیس کرد و شریعت اسلام را اجرا کرد ولی در مقابل افرادی هستند که دین را فدای منافع خود می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha