شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جیکب آباد میں گستاخ اہلبیتؑ عبد الرحمن سلفی کے خلاف احتجاجی مظاہرہ و دھرنا

حوزه/ تجمع اعتراض آمیز اهانت به مقام شامخ اهل بیت در بزرگراه ملی کویته جیکب آباد پاکستان برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» توسط انجمن سپاه علی اکبر تجمع اعتراض آمیز و تحصنی به اهانت اهل بیت توسط شخصی به نام عبدالرحمن سلفی در بزرگراه ملی کویته جیکب آباد پاکستان برگزار شد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان، سید احسان علی شاه، وسیم لطیف مهر رهبران مجلس وحدت مسلمین پاکستان، نثار احمد آبرو و دیگران در این تحصن اعتراض آمیز سخنرانی کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی، سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان، خطاب به این تحصن اعتراض آمیز، گفت: عشق و مودت به پیامبر اکرم و خاندان پیامبر چیزی است که ایمان آن را میطلبد. پیروان یزید و بنی امیه با اهانت به ناموس پیامبر می خواهند شان آنان را زیر سؤال ببرند ولی نمی توانند ائمه و اهل بیت را تحقیر کنند بلکه خود آنها در معرض رسوایی قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به فضیلت ‌های امام کاظم علیه السلام افزود: خداوند متعال در قرآن کریم به آل یاسین درود فرستاده است که بر شخصیت پاک و منزلت عالی آنها دلالت می کند. به خاطر قیام های طولانی و سجده های فراوان به حضرت امام موسی کاظم لقب عبدالصالح عطا شده است، ایشان بزرگترین عابد، عالم و سخاوتمند زمان خود بود. دولت باید اقدامات جدی برای جلوگیری از نفوذ باندهای یزیدی در پاکستان انجام دهد.

وی با ستودن اقدامات علمای اهل سنت، در برابر توطئه های ضد اهل بیت، اظهار داشت: علما و مشایخ اهل سنت با بیرون کردن پیروان یزیدی از صفوف خود، توطئه های آن ها را خنثی کردند که اقدامی ستودنی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha