پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام دومکی

حوزه/ حجت الاسلام مقصود علی دومکی گفت: با وجود همه مانع تراشی های دنیای کفر و طاغوت، انقلاب اسلامی و اندیشه امام خمینی جهانی شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»؛ مراسم 39 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دفتر ایالتی مجلس وحدت مسلمین ایالت سند واقع در شهر کراچی برگزار شد.

حجت الاسلام مقصود علی دومکی در سخنرانی خود، گفت: با وجود همه مانع تراشی های دنیای کفر و طاغوت، انقلاب اسلامی و اندیشه امام خمینی(ره) جهانی شده و به همین جهت، مستکبران جهان خواب ندارند و انقلاب اسلامی به راهش ادامه دارد و استکبار جهانی را به چالش می کشد.

او گفت: امروز جهان به سوی آن انقلاب جهانی در حرکت است که عدل و امنیت و آسایش برای همه به ارمغان می آورد؛ حکومت افراد صالحی که رفتار و منش پاک آنان باعث سعادت و خوشبختی جهانیان خواهد بود و اکنون با عبور از همه موانع قدرتهای استکباری و استعماری نظام ولایت دارد به سرعت قله های عروج را طی می کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی نوری بود که تاریکی جهان را روشن کرد،برای برپای انقلاب جهانی مهدوی جنبش جهانی و انقلابی بسیار ضروی است، تا این جنبش جهانی برای برپای انقلاب امام عصر، زمینه سازی کند. جنبش ها و حرکت هایی که وابسته به نظام ولایت است از نائجیریا گرفته تا یمن مانند روز روشن هستند و از آینده ای تابناک خبر می دهند که در آن قدرت های ظالم و ستمگران نابود خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha