جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید ناصر عباس شیرازی  معاون دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان

حوزه/ سید ناصر عباس شیرازی گفت: پاکستان همیشه در مسئله فلسطین از فلسطینی ها حمایت کرده است و سکوت بعضی از کشورهای اسلامی در برابر حملات جدید اسرائیل به فلسطین تأسّف انگیز است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، سید ناصر عباس شیرازی  معاون دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در یک کنفرانس خبری در شهر ملتان گفت: پاکستان درحال حاضر به بحران های سنگینی دچار است و سیاستمداران برای منافع خود ملّت را قربانی قرار می دهند.

وی افزود: پاکستان همیشه در مسئله فلسطین از فلسطینی ها حمایت کرده است و سکوت بعضی از کشورهای اسلامی در برابر حملات جدید اسرائیل به فلسطین تأسّف بر انگیز است و از سوی دیگر بعضی از دولتمداران کشورهای اسلامی نیز  در حال سبقت گرفتن در کاسه لیسی آمریکا هستند.

شیرازی ادامه داد: آمریکا و متحدانش در حال انتقال سفارت خانه های خود به بیت المقدس هستند، اما حکومت های اسلامی در سکوت مرگبار قرار دارند.

سید ناصر عباس شیرازی گفت: آمریکا اعلام کرده است که سفارت خود را در 14 می به قدس فلسطین انتقال خواهد داد و مجلس وحدت مسلمین پاکستان در واکنش به این تصمیم احمقانه آمریکا و اسرائیل در 13 می در سراسر پاکستان با راهپیمایی های ضد آمریکایی برگزار خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha