شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کمپین خیریه ۶ میلیون یورویی برای رمضان امسال راه اندازی شد

حوزه/ خیریه اسلامی در بریتانیا یک کمپین برای «ماه مبارک رمضان» راه اندازی کرده که هدف آن جمع آوری خیریه های مردم، صدقات و زکات آن ها به میزان ۶ میلیون یورو در ماه مبارک رمضان است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، یک خیریه اسلامی در بریتانیا کمپین 6 میلیون یورویی برای رمضان امسال راه اندازی کرده است. هدف این حرکت جمع آوری کمک های خیریه، زکات و صدقات مردم برای جمع آوری 6 میلیون یورو اعلام شده است. کمپین خیریه «امداد اسلامی» از مسلمانان خواسته زکات امسال در ماه مبارک رمضان را برای نیازمندان ارائه دهند.

روزینا لوافی مدیر خلاق امداد اسلامی گفت:  هدف ما به دست آوردن احساسات پاک در ارتباط با ماه مبارک رمضان و دادن زکات است. ما بر این باور هستیم که حامیان ما این چشم انداز گسترده را تشخیص خواهند داد و انتظاراتمان را امسال 20% بالا برده ایم.

لوافی افزود: با کمک های اهدایی از بخش های مختلف بریتانیا، از تک تک اجتماعات اسلامی از هر نژاد و فرهنگی، قدرت فوق العاده ما به عنوان یک تیم اعتقادی میان  مسلمانان بریتانیا متحد خواهد شد.

این خیریه اسلامی کمپین «پیش از رمضان» را از هم اکنون آغاز کرده است. یک جنبش تبلیغاتی در ماه مبارک رمضان در سرتاسر انگلستان با بیش از 150 بیلبورد، 385 تبلیغ بر روی اتوبوس ها و تابلوهای دیجیتالی در فضای باز در سراسر کشور در مکان هایی از جمله مرکز خرید برادفورد و روگذر بیرمنگام فعال شده است.

به علاوه این کمپین تبلیغات متعددی در مطبوعات، روزنامه های ملی و اجتماعی، برنامه های تلویزیونی زنده و کانال های سراسری و شبکه های اجتماعی انجام داده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha