جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مرگ بر آمریکا

حوزه/در سومین جلسه عمومی مجمع طلاب، نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با شعار مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل، مواضع خصمانه آمریکا علیه ایران را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ سومین جلسه عمومی مجمع طلاب، در سالن همایش های جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با شعار" مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل"، مواضع خصمانه آمریکا علیه ایران را محکوم کردند.

براساس این گزارش: در حاشیه سومین جلسه عمومی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، نمایندگان اعتماد به آمریکا و اروپا را اشتباه دانستند و اعلام داشتند که آنچه رهبر معظم انقلاب از ابتدای مذاکرات برجام پیش بینی می کردند، درست بود و امروز مسؤولان باید همان مواضع رهبر انقلاب را دنبال کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سیداکبر حسینی نژاد، رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در این جلسه گفت: همچنان که رهبر انقلاب بارها اعلام کردند که اعتماد به آمریکا درست نیست و نسب به مذاکراه خوش بین نیستم، این سخنان ایشان درست و دقیق بود و امروز مسؤولان باید همین نگاه را در سیاست های خود اعمال کنند.

وی افزود: امروز نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم نسبت به مواضعی که آمریکا علیه برجام و ملت ایران گرفت، اعلام انزجار می کند و از دولتمردان می خواهد که علیه دشمنان مواضع محکم تری اتخاذ کنند، اعتماد به آمریکا و اروپا اشتباه است.

پس از سخنان رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، نمایندگان طلاب با سر دادن شعار علیه آمریکا و اسرائیل، انزجار خود را از آمریکا و اروپا اعلام کردند و به دفاع از مواضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب پرداختند.

گفتنی است: «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه تصمیم خود را درباره «برنامه جامع اقدام مشترک» (برجام) یا توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 اعلام کرد و اظهار داشت: «من قبلا گفته‌ام که اگر نتوان برجام را اصلاح کرد، در آن نمی‌مانیم.» «در لحظات آینده، سندی را برای بازگرداندن تحریم‌های هسته‌ای علیه ایران امضا می‌کنم. بالاترین سطح تحریم‌های اقتصادی را اعمال خواهیم کرد.»

ایران و پنج کشور عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل (آمریکا، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) به علاوه آلمان در تیرماه سال 1394 به توافقی دست یافتند که قرار بود در ازای ایجاد محدودیت در بخش‌هایی از فعالیت‌های هسته‌ای ایران، همه تحریم‌های بین‌المللی و یکجانبه مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران را رفع کند.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha