پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اعتراض به عهدشکنی آمریکا

حوزه/ در اعتراض به عهدشکنی های آمریکا؛ تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، معاونین، اساتید، طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار شامگاه دیروز در اعتراض به خروج یکجانبه آمریکا از برجام و عهد شکنی این نظام سلطه، تجمع اعتراض آمیزی برگزاری کردند.

در این اجتماع که با حضور جمع زیادی از طلاب، اساتید، معاونین و... مدرسه علمیه بیجار و نیز جمعی از جوانان و مردم برگزار شد، حاضرین با سر دادن شعارهای ضدآمریکایی، عهدشکنی دولت آمریکا در پایبندی به توافق نامه برجام را محکوم کردند.

حجت الاسلام حکمت حکیمی فر، مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار در حاشیه در این مراسم اعتراضی اظهار داشت: از ابتدای مذاکرات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه ای مکررا به تیم مذاکره کننده ایرانی تذکر دادند که تیم آمریکایی قابل اعتماد نیست و همگان دیدیم که سخنان رهبری دقیق و با درایت بود.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار ادامه داد: عهد شکنی آمریکا با وجود رییس جمهوری همانند دونالد ترامپ دور از انتظار نبود و زود یا دیر وی این توافق نامه را رد می کردند که اینگونه هم شد.

وی عنوان کرد: البته خروج آمریکا از توافق نامه برجام می تواند فوایدی برای جمهوری اسلامی داشته باشد که از آن میان می توان به دور بودن آمریکا از اجرای بندهای این توافق اشاره کرد.

گفتنی است که طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار امروز بعد از اقامه نماز جمعه همراه و همگام با مردم شهرستان بیجار عهدشکنی آمریکا در بحث برجام را محکوم خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha