پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان

حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس با تاکید بر این که سفر مقام معظم رهبری به کردستان توطئه های تجزیه طلبان را خنثی کرد، گفت: مقام معظم رهبری با سفر به استان کردستان، محبت و دوستی و وحدت به معنای واقعی در کشور را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که هیچ تفاوتی بین اقوام و مذاهب در جمهوری اسلامی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار محمدحسین رجبی صبح امروز در ویژه برنامه ای که به مناسبت سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی ایران در منطقه و حتی جهان به عنون طلایه دار آزادگی و بیداری امت اسلام شناخته می شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: انقلاب اسلامی ایران به همین سادگی به دست نیامده است. این انقلاب الهی حاصل رنج ها، مشقت ها و سختی های فراوان علما، روحانیون، مردم و... بوده است، لذا برای حفظ ارزشها و آرمانهای والای آن از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

این مقام نظامی با اشاره به اینکه پرچمداری این نظام اسلامی و الهی امروز در دستان یکی از سلاله های پاک اسلام است، افزود: تاریخ این انقلاب سرشار از دلاورمردی و ایثارگری های ملت ایران در مقابل جهان کفر است که این افتخاری بس بزرگ برای انقلاب اسلامی محسوب می شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه سخنان امام راحل همیشه تاریخ ماندگار و تامل برانگیز است، اظهار کرد: سنگ بنای امنیت پایدار در بدو انقلاب که راهنما و راهگشای همگان شد بیانات ارزشمند امام خمینی(ره) بود که در جمله معروف فرمودند« ما با کفر می جنگیم نه با کرد».

وی ادامه داد: همین فرموده زیبا و پرمعنای امام راحل باعث تفکیک ضد انقلاب از صفوف مردم شد و دیدیم که شهدای بنام بسیاری در این استان به فیض شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: با وجود فرقه ها و گروه های مختلف در منطقه، مردم کردستان هنوز پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و به منافقان و دشمنان این مرز و بوم اجازه هیچ گونه حرکتی را نمی دهند.

سردار رجبی تصریح کرد: مقام معظم رهبری با سفر به استان کردستان، محبت و دوستی و وحدت به معنای واقعی در کشور را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که هیچ تفاوتی بین اقوام و مذاهب در جمهوری اسلامی نیست.

وی گفت: مقام معظم رهبری در سفر به استان کردستان، فرمودند که صاحبان اصلی ایران قوم کرد است که این فرموده معظم له بسیاری از توطئه های تجزیه طلبان را خنثی کرد.

سردار رجبی در پایان گفت: فرمایش مقام معظم رهبری درباره این که کردها صاحبان اصلی ایران هستند، نشان می دهد که قوم کرد برای این مملکت فرصت هستند به تهدیدی که دشمنان همیشه از آن دم می زند.

گفتنی است که بانی این مراسم، مجمع "یاد یاران" کردستان بود و این برنامه در سینما بهمن سنندج برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha