جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: هیچ یک از ما روحانیون و طلاب حق نداریم در امر تبلیغ از اصول و دستورات دینی قرائت های شخصی داشته باشیم و آن را تبلیغ کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، نشست هم اندیشی روحانیون مستقر در استان کردستان صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین مختار کرمی در محل این اداره کل برگزار گردید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در این جلسه هم اندیشی، اظهار داشت: روحانیون و طلاب به عنوان نمایندگان دینی جامعه شناخته می شوند، لذا هیچ از ما حق نداریم در امر تبلیغ از اصول و دستورات دینی قرائت های شخصی داشته باشیم و آن را تبلیغ کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین کرمی ادامه داد: اگر روحانی خواهد در امر تبلیغ موفق عمل کند، باید خود را وقف اهل بیت علیهم السلام نماید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: امروز یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری ناهنجاری های اجتماعی در سطح جامعه است و معظم له تاکید فراوانی بر رفع این آسیب های اجتماعی دارند، لذا در این بین وظیفه ما روحانیون و طلاب بیش از پیش شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: لذا از تمامی روحانیون مستقر در سطح استان کردستان درخواست دارم که در اجرای برنامه های خود با نظم و دقت پیش بروند و امور تبلیغی را به صورت برنامه ریزی انجام دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha