جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
احمدیان

حوزه/ حجت الاسلام احمدیان گفت: قریب به یک هزار مبلغ خواهر و برادر در طرح اعزام مبلغ ماه رمضان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان شرکت خواهند کرد که از این تعداد ۷۰۰ نفر برادر هستند و مابقی از مبلغین خواهر می باشند.

حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان در  گفت وگو با خبرنگار«حوزه» در اصفهان، در آستانه ماه مبارک رمضان و آغاز ماه تبلیغی اظهار کرد: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه قم طبق هر سال در راستای تامین مبلغین در ماه رمضان به کمک سازمان های متولی تبلیغی، از ابتدای سال کار خود را شروع کرد.

 وی افزود: امسال نیز طبق درخواست و هماهنگی که با سازمان ها و ائمه جمعه شهرهای مختلف انجام شده، لیستی از نیازهای تبلیغی استان اصفهان و استان های همجوار تهیه گردیده، براین اساس نیازسنجی فعالیت تبلیغی را آغاز کرده ایم .

حجت الاسلام احمدیان عنوان کرد: امسال طبق برنامه ریزی صورت گرفته اعزام مبلغ خواهر  و برادر به اصفهان در سطح شهرستان ها و در استان های همجوار و برخی از استان های محروم کشور صورت می گیرد.

وی افزود: قریب به یک هزار مبلغ خواهر و برادر در طرح اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان شرکت خواهند کرد که از این تعداد 700 نفر برادر هستند و مابقی از مبلغین خواهر می باشند.

 مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: مبلغین خواهر به دلیل وجود برخی از محدودیت ها، اعزامشان معمولا در استان اصفهان متمرکز بوده، مگر اینکه محرمی داشته باشند و یا همراه با همسر خود به استانهای دیگر اعزام شوند.

وی با اشاره به اینکه امسال اعزام مبلغین از قم به استان را مدیریت کردیم و کار هماهنگی بین ما و دفتر تبلیغات قم و سازمان تبلیغات دراین زمینه انجام شد، اظهار کرد: دفتر تبلیغات مدیریت امور تبلیغی را بهبود بخشید و آسیب های سال های قبل را امسال برطرف خواهد کرد

وی با بیان اینکه امسال اگر مبلغینی از دیگر نهادها به اصفهان اعزام شوند به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان معرفی و مدیریت یکپارچه ای در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: به تناسب این مدیریت اعزام های استانهای دیگر را به مابقی مراکز واگذار و مبلغین هر استان را به دفاتر مربوط به خود واگذار کرده ایم.

حجت الاسلام احمدیان  ادامه داد: برای مبلغین قبل از اعزام کلاس های توجیهی و بصیرت افزایی برگزار شده است، مجمع مبلغین چهارشنبه 19 اردیبهشت در مدرسه صدر که در محضر حجت الاسلام قرائتی و حضرت آیت الله مظاهری بودیم که در مورد لزوم رجوع به قرآن و تبلیغ بر محور قرآن تاکید فراوانی داشتند.

وی افزود: به جز مجمع مبلغین در هفته جاری کلاس های متعددی برای مبلغین در حالا عزام پیش بینی کردیم که طی 4 روز در کلاس ها شرکت و مباحث تبلیغی را به آنان ارائه می دهیم، همچنین ره توشه راهیان نور را برای مبلغین فراهم کردیم که از نظر علمی و محتوای تبلیغی، موضوعات محتوایی را برای مبلغان خواهر و برادر به تفکیک در اختیار آنان می گذارد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha