جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تبلیغ

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری همایش بزرگ «طلایه‌ داران تبلیغ» و تجمع اعتراضی روحانیون و طلاب استان در پاسخ به گستاخی های مردک آمریکایی، با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام سیدشهاب ‌الدین حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، عصر جمعه در جلسه ساماندهی شئون فرهنگی آذربایجان شرقی ضمن تقدیر از صدا و سیمای آذربایجان شرقی جهت پوشش برنامه ‌های مذهبی گفت: صدا و سیما برای ماه مبارک رمضان نیز برنامه‌ های خوبی تدارک دیده که مدت ‌هاست درحال ضبط و تولید این برنامه ‌ها هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی آماده‌ سازی مساجد را اولویت اول برای ماه مبارک رمضان دانست و اظهار داشت: مساجد به دلیل تبلیغ معارف دین در اولویت قرار دارند ما قرار است با همکاری اداره ‌کل اوقاف و امور خیریه غبارروبی و بحث نظافت و آماده‌ سازی مساجد را برای پذیرایی هرچه بیش ‌تر از مومنین انجام دهیم.

وی افزود: همچنین بحث روحانیون معظم در ماه مبارک رمضان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و ما قرار است همایش بزرگ «طلایه‌ داران تبلیغ» و تجمع اعتراضی روحانیون و طلاب استان در پاسخ به گستاخی های مردک آمریکایی را یکشنبه ۲۳ اردیبهشت با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی برگزار کنیم.

حجت‌الاسلام حسینی در پایان توجه بیش‌تر به مباحث قرآنی را از جمله موضوعات مهم دیگر برای ماه مبارک رمضان دانست و گفت: هرارگان و دستگاهی باید با تمام امکاناتی که در اختیار دارد به ترویح فرهنگ قرآنی بپردازد و حتما این موضوع مهم و باعث آرامش روانی جامعه می گردد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در پایان اظهار داشت:  ماه رمضان ماه بندگی پروردگار متعال و ماه ضیافت الهی است، ماهی است که همه‌ما به لسان پیامبر اسلام (ص) به ضیافت خداوند متعال دعوت شده ‌ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha