پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
۱۴خرداد

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از تدارک برای برگزاری سالگرد ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد در این استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین تقی زاده رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با اشاره به برنامه های سالروز ۱۴و ۱۵ خرداد در آذربایجان شرقی ابراز داشت: مراسم بزرگداشت سالگرد ۱۴و ۱۵ خرداد در تبریز از سوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی برگزار می شود.

وی افزود: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با مشارکت مردم و مسئولین در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد به صورت مجزا و در مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین تقی زاده از نهایی شدن برنامه های این ایام در کمیته های ۱۷گانه این ستاد خبر داد و اذعان داشت: ستادهای شهرستانی نیز در تدارک برنامه های این ایام هستند، باید از فرصت تقارن ایام ۱۴و ۱۵خرداد و روز جهانی قدس با ایام ماه مبارک رمضان و لیالی قدر استفاده کنیم.

وی گفت: از کمیته های مختلف تقاضا داریم برنامه های مربوطه را در موعد مقرر ارسال کنند تا هماهنگی های لازم و کافی با سایر ارگان ها و نهادها به انجام برسد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: با توجه به تقارن روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد با ماه مبارک رمضان، برگزاری برنامه های مربوطه نیازمند مدیریت جهادی تمامی دستگاه ها و ارگان هاست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha