پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین نظری منفرد

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین نظری منفرد گفت: عده ای تلاش می کنند در فضای مجازی عقائد جوانان ما را بربایند لذا باید بیشتر در این زمینه سرمایه گذاری کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه از لبنان، حجت الاسلام و المسلمین نظری منفرد در بازدید از غرفه مراکز حوزوی در نمایشگاه هفته قم در شهر نبطیه لبنان گفت: بحمدلله حوزه غرفه نسبتا کاملی در شهر نبطیه ایجاد کرده است و امیدوارم مردم بیشتری تا انتهای نمایشگاه از این غرفه بازدید کنند.

وی در توصیه به عموم مردم گفت: به عموم مردم عرض میکنم که مناجات شعبانیه را فراموش نکنند. امام تاکید داشتند مناجات شعبانیه با آن فرازهای نورانی اش خوانده شود. این مناجات از غُرر مناجات های ما است که همه ائمه هم آنرا می خواندند.

* مبلغان در ماه رمضان روی مسائل اعتقادی سرمایه گذاری کنند

خطیب حوزوی بر اهمیت توجه مبلغین داخل و خارج از کشور به مباحث اعتقادی تاکید کرد: با توجه به اینکه امروز اعتقادات قشر جوان مقداری کمرنگ و ضعیف شده است مبلغان در تبلیغ ماه مبارک رمضان بیشتر روی مسائل اعتقادی سرمایه گذاری کنند. چون اصول اعتقادات اساس و پایه است و سایر مسائل مثل فقه و اخلاق رو بنا هستند.

حجت الاسلام و المسلمین نظری منفرد ادامه داد: الان چون مسئله فضای مجازی مطرح است و عده ای تلاش می کنند عقائد جوانان ما را به شیوه های مختلف بربایند باید بیشتر در این زمینه سرمایه گذاری کرد.

وی در پایان گفت: اگر در زمینه مسائل اعتقادی سرمایه گزاری کرده و جوانان را از نظر اعتقادی اشباع کنیم جوانان ما واکسینه می شوند و دشمن نمیتواند در آنها تصرف کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha