پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معارفه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین، حجت الاسلام نوروزلو را به عنوان مدیر جدید مدرسه سفیران هدایت قزوین معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از قزوین، حجت الاسلام علی عباسی ظهر امروز در جمع معاونین مدیریت حوزه علمیه استان قزوین، ضمن تاکید بر خدمت بیشتر مدیران و معاونین مدارس علمیه قزوین به طلاب، گفت: آن چیزی که امروز باید برای مدیران و کارکنان مدارس علمیه در اولویت باشد، خدمت و ارتباط با طلاب است.

وی اظهار کرد:  مجموعه حوزه‌های علمیه  استان قزوین به عنوان یک پایگاه علمی، معنوی و ارزشی در رشد طلاب، معنویت و فضایل جایگاه بسیار خوبی دارد و با همت و کمک ائمه جمعه و اساتید توانسته ویژگی ها و شایستگی مورد نظر مقام معظم رهبری را در این استان ایجاد و تثبیت کند.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد:  امروز انقلاب اسلامی داعیه جهانی شدن دارد و این رسالت به عهده حوزه‌های علمیه است تا بتوانند با نشر معارف دینی و اخلاق ناشر این انقلاب پر برکت در جهان باشیم.

وی تصریح کرد: مسئولین قم بر ایجاد تحول در حوزه‌های علمیه تاکید دارند و باید با روحیه جهادی وارد میدان عمل شده و قدردان افرادی باشیم که زندگی خود را فدای رشد دینی جامعه کرده‌اند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین  همچنین در این جلسه، "حجت الاسلام نوروز لو "را به عنوان مدیر جدید مدرسه سفیران هدایت قزوین، معرفی و از زحمات و تلاش های حجت الاسلام کاظم لو قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha