سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام میر امینی

تولیت مدرسه علمیه شهرستان آبیک با بیان این که خبرنگار باید روح بسیار بلندی داشته باشد، چرا که انسان‌های کوچک در فضای خبری، روح جامعه را به تحقیر می‌کشانند، گفت: برخی مسئولان ادبیات درستی در مواجهه با خبرنگاران ندارند که به مشی شخصی آنها باز می‎‌گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سیدمحمد حسینی‌میرامینی، در دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک و اعضای شورای رسانه این شهرستان که عصر امروز در دفتر امام جمعه برگزار شد، با اشاره به آیه 200 سوره مبارکه آل‌عمران اظهار داشت: طبق این آیه شریفه، خبرنگار باید صبور باشد و جدای از صحت و سقم یک خبر، باید بداند که به چه نیتی قرار است خبر انعکاس یابد و نشر هر خبری تا چه اندازه مطلوب است.

امام جمعه شهرستان آبیک افزود: ممکن است خبری بازخورد بسیاری داشته باشد، اما پسندیده نیست که با انعکاس آن، آبروی فردی برود و یا آخرت و وجدان خبرنگار از بین رفته و یا بنیان خانواده‌ای زیر سوال برود.

وی با بیان این که خبرنگار باید روح بسیار بلندی داشته باشد، چرا که انسان‌های کوچک در فضای خبری، روح جامعه را به تحقیر می‌کشانند، خاطرنشان کرد: برخی مسئولان ادبیات درستی در مواجهه با خبرنگاران ندارند که به مشی شخصی آنها باز میگردد.

حجت الاسلام میر امینی تصریح کرد: تکیه بنده بر نیروهای انقلابی، حزب‌اللهی و سربازان انقلاب بوده و سفره سیاسی برای تمام قشرها باز است؛ به گونه‌ای که مقام معظم رهبری دایره دفاع از انقلاب را چنان گسترده دانسته‌اند که بیان کرده‌اند اگر به نظام اسلامی علاقه ندارید، نسبت به ایران که علاقه و دغدغه دارید، پس به خاطر وطن همراهی کنید، یعنی همراهی همه نیاز است حتی اگر زاویه داشته باشیم.

امام جمعه شهر آبیک افزود: سفره امامت جمعه شهر آبیک برای جریان‌ها و طیف‌های سیاسی گسترده و باز است و با توجه به اینکه شرایط سختی داریم و مردم در فشار هستند از خبرنگاران شهرستان آبیک درخواست می‌شود تجلی روح باعظمت خود را در اخبار نمایان کرده و اقدامات خوب را منعکس کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha