جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمدی عراقی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی فعالیت خبرگزاری حوزه را مثبت ارزیابی و وجود آن را لازم دانست و گفت: مسلما خبرگزاری حوزه می تواند کارکردهای بسیار خوبی در اطلاع رسانی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی، نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری از غرفه خبرگزاری رسمی حوزه های علمیه در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن بازدید کرد.

عضو خبرگان رهبری در این بازدید به بیان جایگاه حوزه های علمیه و حوزویان در ترویج معارف قرآن و عترت اشاره کرد و گفت: الحمدلله نسل جوان حوزه های علمیه ابتکارات خوبی در ترویج فرهنگ قرآن دارند.

وی افزود: اگر ماه رمضان که ماه بهار و نزول قرآن است را بنگریم می بینیم فرزندان حوزه در سراسر کشور همانند مساجد، مدارس و... مشغول آموزش و ترویج قرآن هستند. البته نیاز بسیار زیاد است و باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: طلاب در برنامه های تبلیغی باید استعدادهای نخبه را به حوزه های علمیه جذب کنند. اگر نیروهای نخبه، با استعداد، مبتکر و خلاق در حوزه حضور پیدا کنند می توانیم رسالت و مسئولیت خود را بهتر انجام دهیم.

وی ادامه داد: روزگاری مردم جز منبر گزینه دیگری نداشتند و در مساجد حضور پیدا می کردند ولی اکنون شرایط تغییر کرده و یک روحانی و مبلغ صدها رقیب مانند فضای مجازی، اینترنت و ماهواره دارد به همین دلیل برنامه های که از سوی طلاب و روحانیون ارائه می شود باید به قدری جذاب باشند که بتواند تمامی جوانان و نوجوانان را جذب کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی در بخشی از سخنان خود فعالیت خبرگزاری حوزه را مثبت ارزیابی و وجود آن را لازم دانست و بیان داشت: مسلما خبرگزاری حوزه می تواند کارکردهای بسیار خوبی در اطلاع رسانی داشته باشد.

وی اضافه کرد: دنیای امروز دنیای رسانه، ارتباطات و اطلاعات است که متأسفانه به اندازه کافی در این زمینه قوی و حرفه ای نیستیم. افراد باید در این زمینه آموزش ببیند تا بتوانند کار خود را جذاب و حرفه ای ارائه دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha