پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کالای ایرانی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بیجار گفت: شما طلاب که در جامعه نقش مبلّغ دارید به جز تبلیغ مسایل دینی باید ابعاد مشکلات اقتصادی را برای جامعه بازگو نمایید و جامعه را تشویق به مصرف کالاهای ایرانی نمایید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی، صبح امروز در جمع طلاب مدرسه سفیرن هدایت حضرت ولیعصر(عج) بیجار، بر لزوم تحقق شعار سال تاکید کرد و اظهار داشت: عملی کردن استفاده از کالای ایرانی که خود نوعی حمایت از محصولات ایرانی و کارگران وطنی است، وظیفه تمام اقشار جامعه است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بیجار گفت: اگر امروز آمار بیکاری در کشور به ویژه استان هایی مانند کردستان بسیار بالاست، نتیجه استفاده از کالاها و اجناس خارجی است، هنگامی که از تولیدات غیروطنی استفاده می کنیم، نتیجه همین می شود که می بینیم.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه دغدغه مقام معظم رهبری توسعه و بالا رفتن سطح کیفیت زندگی مردم ایران است، افزود: متاسفانه در سالهای اخیر برخی از مسئولان و مدیران بی مسئولیت و سهل انگار مقوله اقتصاد را در اولویت ندیدند و بسیاری از کارخانه های و تولیدات داخلی تعطیل یا نیمه تعطیل شده اند، لذا همه وظیفه داریم برای بازگشت دوباره اقتصاد ایران به دوران شکوفایی خود، استفاده از کالاهای خارجی را ممنوع کنیم.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به اینکه یکایک افراد جامعه باید با بسیج همگانی، زمینه ساز توسعه اقتصادی کشور باشند، گفت: هر یک از ما وظیفه داریم در خریدهای خود کالاهای ایرانی را در اولویت قرار دهیم، زیرا این کار هم کمک به اقتصاد کشور و هم اشتغال کارگران است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) بیجار ادامه داد: شما طلاب که در جامعه نقش مبلغ دارید، به جز تبلیغ مسایل دینی باید ابعاد مشکلات اقتصادی را برای جامعه بازگو نمایید و جامعه را تشویق به مصرف کالاهای ایرانی نمایید. شما می توانید با نفوذ کلامی که دارید سمت و سوی اقتصاد جامعه را به سوی تولیدات داخلی و وطنی تغییر دهید.

حجت الاسلام محمودی در پایان گفت: تحریم های ناجوانمردانه دشمنان بیشتر از گذشته شده، لذا همه ما موظفیم که با حمایت از کالای ایرانی اقتصاد کشورمان را تقویت کنیم تا تحریم ها علیه نظام و ملت بی اثر شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha