سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی

حوزه/ سرلشکر ایزدی در مراسم تشییع پیکر سردار شهيد سيدحسين فيض اردكانى گفت: امروز رزمندگان اسلام در کرانه های دور از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع می کنند. زمانی همین تکفیری ها حرم امام حسین(ع) را تخریب کردند، اما امروز رزمندگان ما از حرم اهل بیت(ع) و امنیت جمهوری اسلامی در کناره دریای مدیترانه دفاع می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی در مراسم تشییع پیکر سردار شهيد سيدحسين فيض اردكانى با اشاره به دوستی چهل ساله خود با این شهید عزیز، اظهار داشت: با اطلاع عرض می کنم ایشان از انسان هایی بود که در مسیر جهاد خوش درخشید و نشان را در گمنامی یافت.

فرمانده قرارگاه سایبری قرارگاه خاتم الانبیا(ص) با بیان این که سردار فیض در یک جهاد دائمی زندگی کرد و مصداق این فرمایش امام بود که می فرمودند: هنر آن است که بی هیاهوی سیاسی و خودنمایی های شیطانی برای خدا به جهاد برخیزید و خود را فدای هدف کنید و نه هوی و هوس و این هنر مردان خداست افزود: جهاد مسیر زندگی سردار سید حسین فیض اردکانی بود و ایشان به فرمایش رهبر معظم انقلاب اجر جهاد خود را با شهادت گرفتند.

معاون سابق ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: ایشان در جهاد اکبر یک انسان نمونه بود و در همان اوایل پیروزی انقلاب در کردستان در شرایطی قرار گرفت که می توانست زندگی بسیار راحتی را داشته باشد، اما این زندگی را نپذیرفت و در مسیری که امام(ره) فرموده بود خود را قرار داد و حرکت خود را تداوم بخشید.

وی با اشاره به حسن خلق این شهید بزرگوار خاطر نشان کرد: ایشان از اخلاق بسیار خوبی برخوردار بود و به هیچ وجه از کسی کینه به دل نمی گرفت. خودش را وقف خدمت به همنوع کرده بود و در منطقه کردستان یکی از شخصیت های مورد علاقه انصار انقلاب اسلامی بود.

فرمانده قرارگاه سایبری قرارگاه خاتم الانبیا(ص) تاکید کرد: شهید فیض اردکانی خود را از امتیازات دنیایی و در موضوعاتی که بوی دنیا می داد چه درجه، چه امکانات مادی و چه امکانات ریاستی بری کرده و انسانی فروتن، خدوم، بی ادعا و با اخلاق بود.

سرلشکر ایزدی با اشاره به مبارزات انقلابی شهید فیض اظهار کرد: این شهید عزیز در جهاد افضل از اول انقلاب در اردکان و در معیت پدر و خانواده از مبارزین انقلاب بود و بعد از آن نیز بلافاصله وقتی احساس نیاز کرد که باید به کردستان هجرت کند به پاوه عزیمت کرد و در کنار سردار شهید ناصر کاظمی و پیشمرگان مسلمان کُرد مجاهدت کرد.

معاون سابق ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: این شهید عزیز در کردستان خدمات بسیاری به انجام رساند و بارها تا مرز شهادت رفت. بعد از آن هم در تیپ الغدیر در کنار سردار شهید حاج اکبر آقابابایی در عملیات های سخت جنوب شرکت کرد. او در این تیپ قائم مقام بود و کمک های بسیار ارزشمندی کرد و عملیات های سخت که در کربلای 4 و 5 داشتیم حضور پیدا کرد و در آن آتش فراوان دشمن جنگید و در همین عملیات ها بود که به شرف جانبازی نائل شد.

وی تصریح کرد: شهادت می دهم که این انسان بزرگوار دائم در تلاش بود و در این راه جانبازی ایشان نیز مانع تلاش و خدمتش نشد و وی یک انسان دلسوزِ انقلاب اسلامی بود.

سرلشکر ایزدی بیان کرد: ایشان یکی از افرادی بود که دغدغه پیروزی انقلاب و مبارزه با استکبار جهانی را داشتند و در جاهایی که وظیفه ایجاب می کرد به تنهایی قیام الله می کرد.

وی تاکید کرد: اگر به استان های آذربایجان غربی، کرمانشاه و کردستان به سراغ افراد مطلع بروید شهید فیض اردکانی یکی از چهره هایی است که از او به نیکی یاد می کنند و ما اکنون اثرات کاری که ایشان در آن منطقه انجام داد را در کشور عراق هم می بینیم.

این مقام مسئول با بیان این نکته که راه این شهید بزرگوار رهرو می طلبد ادامه داد: باید توجه کنیم تجلیل واقعی از شهید به فرموده رهبر انقلاب، میثاق با ارزش هایی است که آن شهید جان خودش را در راه آن فدا کرده است و باید دانست این شهدا کسانی بودند که برای رضای خدا جنگیدند و اینگونه خون خود را نثار کردند.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی که ثمره خون شهیدان است عنوان کرد: ما در این انقلاب پیروزی های بزرگی داشتیم. امروز رزمندگان اسلام در کرانه های دور از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع می کنند. زمانی همین تکفیری ها حرم امام حسین(ع) را تخریب کردند، اما امروز رزمندگان ما از حرم اهل بیت(ع) و امنیت جمهوری اسلامی در کناره دریای مدیترانه دفاع می کنند.

سرلشکر ایزدی در پایان گفت: ما در حوزه های علمی و اعتلای اجتماعی نیز تلاش های زیادی داشته ایم که نباید آنها را نادیده بگیریم اما باید بدانیم که هنوز راهی طولانی در پیش داریم، بدین معنی که باید کاری که شهید فیض و دیگر شهدا آغاز کردند را تداوم ببخشیم و توجه داشته باشیم که هر کسی در هر جایی قرار دارد به فرموده قرآن شریف باید قیام الله کند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha