جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر اختصاصی خبرگزاری حوزه از مرحوم آیت الله حائری شیرازی

حوزه/ فرزند مرحوم آیت الله حایری شیرازی، شایعه انتساب متهم تجاوز صورت گرفته در یکی از مدارس تهران به بیت و خانواده آیت الله حایری شیرازی را تکذیب کرد و هدف از نشر این دروغ بزرگ را انتقام گرفتن از مواضع محکم و انقلابی این عالم بزرگ دانست.

محمد علی حایری شیرازی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در همین خصوص اظهار داشت: کسی که خاطی و متهم این پرونده است فردی با عنوان حایری زاده است و حال آن که  فامیلی ما حایری شیرازی است و نه حایری زاده.

وی افزود: کاملاً مشخص است این قضیه هیچ ارتباطی با بیت و اقوام ما ندارد، ضمن آن که تنها نوادگان مرحوم آیت الله حایری شیرازی در تهران، یک دختر 18 ساله و یک دختر 9 ساله است.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز همچنین در خصوص اهداف شایعه پراکنان و کسانی که به دنبال تخریب جایگاه روحانیت هستند، تصریح کرد: وقتی قضیه را پیگیری می کنیم، متوجه می شویم اولین بار این خبر را خانم مسیح علی نژاد با آن سابقه خاص منتشر می کند و همین فرد قبلاً نوشته و گفته بود که مرحوم آیت الله حایری شیرازی، اجرای سند 2030 را در حکم محاربه با امام زمان(ع) می داند و بعد در این قضیه به دروغ می گوید که نوه ایشان چنین تجاوزی را در فلان مدرسه تهران کرده و مشخص است که این ها با دروغ های کثیف خود به دنبال تخریب مدافعان نظام اسلامی و روحانیت دغدغه مند و انقلابی هستند.

 وی افزود: مرحوم ابوی ما در زمان حیات خویش، شدید ترین موضع گیری را نسبت به سند 2030 داشتند و بعد از گذشت 6 ماه از رحلت ایشان می بینیم که هنوز این بزرگوار به سان خاری در چشم معاندینی هستند که به هر طریقی می خواهند از ایشان انتقام بگیرند.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha