جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پژوهش

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری کارگاه آموزش مسائل روز پژوهشی برای خواهران طلبه مدارس علمیه خبر داد .

خانم زهرا صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به ضرورت و اهمیت پژوهش در حوزه های علمیه، بیان داشت: پژوهش در حوزه ها باید در بین طلاب نهادینه شود و طلاب با شور و انگیزه به سمت خلق آثار پژوهشی فاخر و متناسب با نیازهای جامعه سوق داده شوند.

وی با اشاره به این که اساتید پژوهش مدارس علمیه باید با جدیت و تلاش در راستای نهادینه نمودن فرهنگ پژوهش در بین طلاب قدم بردارند، افزود: برای تحقق این مهم نیاز است اساتید نیز دانش خود را در امر تحقیق و پژوهش بروز نمایند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان اینکه کارگاه های دانش افزایی و کیفیت بخشی به امور پژوهشی تابستان امسال برای طلاب مدارس علمیه خواهران زیر نظر اساتید مجرب پژوهش برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: این کارگاه ها با هدف کیفیت بخشی به آثار طلاب شرکت کننده در جشنواره های علامه حلی(ره)، رشد و بانوی کرامت طراحی و برنامه ریزی شده است.

صالحی در پایان از کمبود اساتید پژوهش راهنما در مدارس علمیه خواهران استان لرستان خبر داد و گفت: کارگاه های دانش افزایی برای اساتید پژوهش نیز با هدف تقویت بنیه تدریس امور پژوهشی و رفع مشکل کمبود اساتید راهنما در مدارس علمیه برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha