پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام میرعمادی

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان در آستانه فرا رسیدن لیالی پرفضیلت قدر بر اجرای برنامه های معرفتی و بصیرتی تاکید کرد.

به گزارش خبرزگاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی ظهر امروز، در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم پر فضیلت احیای لیالی قدر، با بیان این که این لیالی اوج عبادت و بندگی است، گفت: شب های قدر شب نزول رحمت و مهربانی و شب نازل شدن قرآن کریم است که باید با بهره گیری از فیوضات معنوی این شبها در راه رسیدن به تهذیب نفس و عبادت و بندگی خالصانه قدم برداریم.

وی با اشاره به اینکه در لیالی قدر باید در برگزاری برنامه های ویژه این شب ها به شاخصه های معرفت افزایی و بصیرتی توجه ویژه ای داشته باشیم، افزود: باید با برگزاری برنامه های معنوی،با محتوا و هدفمند در جذب جوانان برای حضور پرشور در مراسم لیالی قدر برنامه ریزی شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر لزوم همکاری و مشارکت دستگاههای مرتبط در برگزاری باشکوه مراسم لیالی قدر خاطر نشان کرد:دستگاههای نظامی،انتظامی و همچنین سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با تلاش همه جانبه در برگزاری مطلوب مراسم لیالی قدر وظایف و رسالت های محوله خود را انجام می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که مراسم ویژه لیالی قدر به مدت 3 شب از ساعت 23 آغاز خواهد شد، گفت: برگزاری برنامه های سخنرانی حوزویان در مصلی ها ،مساجد،حسینیه ها و ... از دیگر برنامه های محوری و شاخص لیالی قدر است.

وی با اشاره به استقرار پایگاههای جذب حامی در مصلای الغدیر نیز گفت:این پایگاهها در ماه مبارک رمضان در جذب حامی برای ایتام قدم برمی دارند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان در پایان افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان با توجه به تقارن لیالی قدر با مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در برگزاری باشکوه مراسم سالگرد امام راحل(ره) در راستای برگزاری پرشور این مراسم تلاش خواهد کرد.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha