جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ نشست علمی فقاهت و  عرصه تبلیغ بین الملل

حوزه/ حجت الاسلام محمدی یکی از بخش های مهم مرکز تخصصی تربیت مبلغ آمریکای لاتین را حوزه امام علی ابن ابیطالب(ع) دانست و تصریح داشت: این مدرسه نخستین مدرسه اسپانیایی زبان است که به تربیت طلاب علوم دینی می پردازد.

حجت الاسلام روح الله محمدی، معاون فرهنگی مرکز تخصصی تربیت مبلغ آمریکای لاتین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن به تشریح عملکرد این مرکز پرداخت.

وی گفت: مرکز تخصصی تربیت مبلغ آمریکای لاتین قریب به 15 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و در چهار بخش تولیدات رسانه ای، اعزام مبلغ، تربیت مبلغ و انتشارات اندیشه شرقی فعالیت می کند.

حجت الاسلام محمدی یکی از بخش های مهم مرکز تخصصی تربیت مبلغ آمریکای لاتین را حوزه امام علی ابن ابیطالب(ع) دانست و تصریح داشت: این مدرسه نخستین مدرسه اسپانیایی زبان است که به تربیت طلاب علوم دینی می پردازد.

وی ادامه داد: در این مدرسه طلاب زباندان شده و پس از فراگرفتن دین و فرهنگ آمریکای لاتین برای تبلیغ عازم کشورهای دیگر می شوند. البته اردوغان هم در ترکیه چنین مدرسه ای تأسیس کرد. مدرسه امام علی ابن ابیطالب(ع) 5 سال است که فعالیت خود را آغاز کرد.

معاون فرهنگی مرکز تخصصی تربیت مبلغ آمریکای لاتین با بیان این که در این مرکز تخصصی دو زبان اسپانیایی و پرتغالی آموزش داده می شود، تصریح کرد: تاکنون حدود 150 طلبه فارغ التحصیل داشتیم که حدود 60 نفرشان فعال هستند.

وی افزود: اسپانیا زبان دوم دنیا است و ما در مرکز تخصصی به دو روش حضوری و مجازی آموزش می دهیم. حضوری ویژه برادران و مجازی ویژه خواهران است. تمامی اساتید و شاگردان هم طلبه هستند.

حجت الاسلام محمدی با گلایه از حمایت های کم مالی خاطرنشان کرد: اگر مشکلات مالی مجموعه حل شود به دنبال توسعه بخش انتشارات، مدرسه علمیه، رسانه و... هستیم.

وی اضافه کرد: مرزهای انقلاب خارج از مرزهای ایران است و عدم حمایت از فعالیت های تبلیغی بین المللی خیانت به انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

313/43

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha