پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ابولحسن حقانی

مدير امور بين الملل مؤسسه آموزشی امام خمينی(ره) با بیان اینکه منحصر کردن فعالیت های دینی و قرآنی در نمایشگاه کافی نیست، گفت: مراکز دینی و قرآنی از طریق گوناگون حتی از فضای مجازی با مردم ارتباط قوی برقرار کنند.

حجت الاسلام حقانی مدير امور بين الملل موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمينی(ره) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قران کریم، اظهار داشت: فضای بسیار صمیمی و معنوی در بخش حوزوی نمایشگاه قران وجود دارد.

وی ادامه داد: مراکز و مؤسسات حوزوی حضور فعالی در این دوره از نمایشگاه دارند و آثار فاخری را به عرضه گذاشتند گرچه امیدواریم این آثار قرآنی هرچه بیشتر گسترش یابد.

مدير امور بين الملل موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمينی(ره) تصریح کرد: از آنجایی که وظیفه همه مراکز دینی وقرآنی است تا در چنین نمایشگاه بزرگی حضور یابند و دستاوردها، محصولات و خدماتشان را به مردم عرضه کنند از این جهت مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) نیز در بیست و ششمین  نمایشگاه قرآن تهران شرکت کرده است و آثار علامه مصباح یزدی و دیگر اساتید را به جامعه معرفی می نماید.

وی مطرح کرد: منحصر کردن فعالیت های دینی و قرآنی در نمایشگاه کافی نیست، ولذا اقدامی که باید هر یک از مراکز انجام دهد این است که در برگزاری نمایشگاه با مردم و مراجعه کنندگان ارتباط قوی برقرار نماید و بتواند این ارتباط را حفظ کند.

حجت الاسلام حقانی به حفظ ارتباط مراکز و مؤسسات دینی و قرآنی با مردم از طریق گوناگون حتی از فضای مجازی و پیام رسان های مختلف تأکید کرد و ابراز داشت: این ارتباط می تواند منجر به آشنایی و انس بیشتر مردم با معارف دینی و قرآنی شود به خصوص در زمانی که هجمه های فرهنگی بسیار زیاد است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha