پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مقاومت فلسطین

حوزه/ جریان وفاء و حق بحرین تاکید کردند: سرنوشت ننگینی در انتظار علمای خیانتکار است و سردمداران عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نخواهند توانست در موضع ثابت امت اسلام در دشمنی با رژیم صهیونیستی خللی ایجاد کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جریان وفاء و جنبش حق که هر دو از جریان های انقلابی بحرین هستند با صدور بیانیه ای مشترک در با اشاره به عملیات نیروهای مقاومت فلسطینی برای مقابله با تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی گفت: این گونه عملیات ها مایه افتخار و واکنشی طبیعی به قرارداد قرن است که آمریکا می خواهد با این قرارداد فلسطین را برای همیشه به فراموشی بسپارد.

در این بیانیه آمده است: با وجود تمام توطئه هایی که علیه وحدت امت عربی و اسلامی صورت می گیرد، فلسطین همچنان باقی است و پایتخت آن قدس است و مسجدالاقصی نیز قبله اول مسلمانان و محل تمرکز و توجه تمام منطقه و پایتخت آزادگانی است که تا آخرین قطره خون خود از آن دفاع می کنند.

این دو جریان انقلابی تاکید کردند: سرنوشت ننگینی در انتظار علمای خیانتکار است و سردمداران عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نخواهند توانست در موضع ثابت امت اسلام در دشمنی با رژیم صهیونیستی خللی ایجاد کنند.

آنها در ادامه خاطر نشان کردند: ملت بحرین با وجود تمام جنایت هایی که در راه انقلاب خود با آن روبرو هستند قلبشان با فلسطین و مبارزه مردم این کشور است و از این رو از همه می خواهیم در راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه رمضان مشارکت گسترده داشته باشند و با در دست داشتن پرچم فلسطین به خیابان ها و مساجد بیایند و خیانت آل خلیفه به فلسطین و دوستی ننگین آنها با صهیونیست ها را محکوم کنند و از سخنان خالد احمد وزیر امور خارجه بحرین اعلام برائت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha