جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فاطمی نسب

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین با تاکید بر این که رهبری و ولایت تعیین کننده مسیر و جهت انقلاب است و با پیروی از رهبری می توان در مسیر درست حرکت کرد، گفت: جامعه بدون ولایت و رهبری نمی تواند در مسیر درست حرکت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در جمع اصحاب رسانه استان، گفت: امروز پیروی از دستورات مقام معظم رهبری عزت و اقتدار نظام و ملت ایران را به دنبال دارد.

وی به فرارسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و سالروز انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان رهبر نظام جمهوری اسلامی، بیان کرد: امام خمینی(ره) با به ثمر رساندن انقلاب اسلامی ایران، کشور را در دنیا عزتمند و سربلند کردند و این انقلاب به الگویی برای تمام آزادگان جهان تبدیل شده است.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین اظهار کرد: امروز سکان انقلاب در دستان امام خامنه ای قرار دارد که انتخاب ایشان توسط مجلس خبرگان رهبری بسیار به جا و به حق بود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری به عنوان حامی و پشتیبان انقلاب و نظام و ملت ایران هیچ گاه اجازه ندادند دشمنان کوچکترین گزندی به نظام و کشور وارد کنند.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین خاطرنشان کرد: دشمنان تصور می کردند که بعد از رحلت امام راحل(ره) می توانند بذر نفاق و اختلاف را در کشور کاشته و زمینه های نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورند، اما مشاهده کردند که با رهبری های هوشمندانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب، همچنان سدی محکم بر سر راه نقشه های شوم آنها قرار دارد.

حجت الاسلام فاطمی نسب خاطرنشان کرد: همه گروه ها باید پشت سر رهبری حرکت کنند و همه اقدامات باید در مسیر اصلی انقلاب باشد که نیاز است آگاه و هوشیار بود و نباید اجازه داد در این مسیر انحراف ایجاد شود.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با تاکید بر این که رهبری و ولایت تعیین کننده مسیر و جهت انقلاب است و با پیروی از رهبری می توان در مسیر درست حرکت کرد، افزود: جامعه بدون ولایت و رهبری نمی تواند در مسیر درست حرکت کند، چرا که امروز در جامعه اسلامی باید جایگاه و اهمیت ولایت و امامت برای همگان تبیین و شناخته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha