پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مؤسسه  صادق آل محمد

حوزه/ حجت الاسلام عسکری، یکی از مشکلات اصلی رهیافتگان را پس از بازگشت به کشورشان نبود جایگاه اجتماعی و به طبع آن نبود شغل عنوان کرد و گفت: باید تا جایی که می توانیم این افراد را حمایت کنیم.

حجت الاسلام محمد عسکری، مسئول معاونت رسانه و اعزام مبلغ مؤسسه صادق آل محمد(ص) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن، آغاز کار مؤسسه را از سال 80 دانست.

وی خاطرنشان کرد: مؤسسه صادق آل محمد یک مؤسسه مطالعاتی بوده و به طلاب مستبصرین و رهیافتگان ایرانی و غیر ایرانی خدمات رسانی می کند.

حجت الاسلام عسکری با اشاره به این که از 90 کشور طلبه در جامعه المصطفی العالمیه مشغول به تحصیل هستند، عنوان داشت: مؤسسه صادق آل محمد به این طلاب و خانواده هایشان خدمت رسانی می کند.

وی، اعزام مبلغ به جمع مستبصرین و رهیافتگان را از فعالیت های دیگر مؤسسه صادق آل محمد دانست و یادآور شد: مبلغان ما روایان انقلاب هستند. چون با تبلیغ خودشان نشان می دهند که انقلاب به چه میزان جذابیت داشته و چه تعداد به مذهب حقه شیعه گرویده اند.

مسئول معاونت رسانه و اعزام مبلغ مؤسسه صادق آل محمد اضافه کرد: مؤسسه در حال حاضر به 2 هزار و 400 طلبه خدمات ارائه می کند.

وی ادامه داد: برگزاری دوره های مختلف همانند دوره مدیریت مدرسه، مسجد و رسانه طب اسلامی و ایرانی از دیگر فعالیت های مؤسسه است چون معتقدیم افرادی که می خواهند در خارج کشور به تبلیغ بپردازند باید به این مهارت ها آشنا باشند.

حجت الاسلام عسکری، یکی از مشکلات اصلی رهیافتگان را پس از بازگشت به کشورشان نبود جایگاه اجتماعی و به طبع آن نبود شغل عنوان کرد و گفت: باید تا جایی که می توانیم این افراد را حمایت کنیم.

انتهای پیام/

313/43

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
    0 0
    حدود هفتاد نفر از اهالی یک روستا در ایران شیعه شدند واحتیاج به ساخت حسینه وزیارت امام رضا را دارن
  • سرباز IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    0 0
    خدا خیر دنیا وااخرت بهشون بده
  • مرتضی عسگری IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    0 0
    با سلام خدمت شما ، این موسسه جزع کارهای خیری که انجام می دهد مزخواطتم ببینم به ما هم که کار ازاد بودم و درامد خوبی ندارم و دو تا فرزند دختر دارم و با این هزینه ها وسع م بخدا نمی رسه جهاز بگیرمبرا دختر بزرگم شما میتوانید کمکی بدهید خداوند خیرتان دهد انشاالله
  • سعید سهرابی IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    با سلام و تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر و تبریک ایام الله بنده بدلیل اینکه از مشکلات اقتصادی و هزینه های خورد و خوراک خانواده ام که بخاطر اینکه من بدلیل بیماری ناتوان و درمانده ام و همچنین ۶ماهه کرایه خونه عقب افتاده و موجر هم شکایت کرده و یخچال خونه که ۶ماهه خراب شده و مشکلات فراوانی که بنده روشرمسار خانواده ام کرده وبعد از خدا چشم به مرحمت و کمک شما را دارم خداوندنگهدارتان باشد