پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام حکمت حکیمی فر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار گفت: دشمنان برنامه ریزی های فراوان شومی برای جوانان و نوجوانان؛ این سرمایه های با ارزش نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند که یکی از آنها جدایی این نسل ها از روحانیت می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، همزمان با سالروز رحلت امام خمینی (ره) مراسمی شامگاه امروز در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان بیجار با حضور روحانیون، طلاب و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در این مراسم، مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار گفت: امام امت نه تنها یک شخصیت فقهی، علمی و دینی به شمار می آمد، بلکه یک شخصیت سیاسی و سیاستمدار دانا و عالم هم به شمار می آمد.

حجت الاسلام حکمت حکیمی فر در ادامه عنوان کرد: شخصیت نورانی امام راحل حقیقتا در همه ابعاد مختلف اجتماع حرف برای گفتن دارد و شخصیت امام(ره) را باید از ابعاد مختلف دید و بررسی کرد.

این استاد حووزی ادامه داد: امام خمینی بیشتر عمر خود  راصرف تحصیل و نیز مبارزه با بی عدالتی ها در زمان خود کرد، از این رو باید ایشان را یکی از بزرگترین رهبران دینی در عصر حاضر قلمداد کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار در ادامه با اشاره به اینکه این انقلاب حاصل زحمات و ایثاگری های امام راحل، یاران ایشان و ملت مسلمان ایران است، گفت: این انقلاب با خون هزاران جوان شهید آبیاری شده است، لذا همه ملکفیم که از این نظام مقدس در مقابل توطئه های هر روزه دشمنان دفاع کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: امام خمینی (ره) حتی پس از پیروزی انقلاب اسلامی از کینه دشمنان به دور نبود. دشمنان جمهوری اسلامی برای سرنگونی انقلاب اسلامی و جلوگیری از انتشار این انقلاب به سراسر جهان با یک جنگ نیابتی به دنبال ساقط کردن این نظام الهی بودند که به لطف الهی نه تنها این چنین نشد، بلکه امروز ایران به یکی از کشورهای مقتدار منطقه و جهان تبدیل شده است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار در ادامه سخنان خود به جوانان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: این دو نسل سرمایه این نظام هستند، لذا دشمنان برنامه ریزی های فراوان شومی برای این سرمایه های با ارزش نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند که یکی از آنها جدایی این نسل ها از روحانیت می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha