جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمدپور

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نقش ائمه جماعات و روحانیون فعال در مساجد و کانون های فرهنگی هنری را در اجرای موثر طرح اوقات فراغت و جذب نسل جوان به برنامه های مذهبی و مسجدی موثر عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، محمد محمدپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان ‌شرقی، ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای تابستانی با اشاره عملکرد کمیته فرهنگی و مذهبی عنوان کرد: در نوروز امسال ٢٤ مسجد با حمایت شهرداری در سطح تبریز و ٦١ بقاع متبرکه و امامزادگان و ٤٩ مسجد در سطح استان توسط اوقاف پشتیبانی شده و همچنین ویژه برنامه آرامش بهاری نیز امسال توسط اوقاف به صورت گسترده‌ تر برگزار شد.

وی افزود: هدف کمیته فرهنگی و مذهبی این است که گردشگری فرهنگی و مذهبی را توسعه داده و آداب، رسوم و سنت ‌های استان معرفی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان ‌شرقی در پایان خاطرنشان کرد: در سال گذشته در ٥٤٠ مسجد استان برنامه ‌های اوقات فراغت برگزار شده که امسال تعداد مساجد مجری طرح اوقات فراغت افزایش پیدا می کند.

محمدپور با تاکید بر نقش محوری ائمه جماعات در مساجد عنوان کرد: ائمه جماعات و روحانیون فعال در مساجد و کانون های فرهنگی هنری نقش بسیار محوری در اجرای موثر طرح اوقات فراغت و جذب نسل جوان به برنامه های مذهبی و مسجدی دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha