سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام رمضانی

حوزه/ حجت الاسلام رمضانی گفت: دشمن تمام سعی خود را برای فاصله انداختن بین امت و رهبری وآموزه های قرآنی واهل بیت انجام می‌دهد ولی امت همراه با رهبر و انس آحاد مردم با آموزه های اسلامی و قرآنی شکست ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام علی رمضانی در نشست بررسی آسیب های اجتماعی که در سالن اجتماعات مرکز پاسخگویی به سوالات شرعی قزوین برگزار شد، گفت: امروز دشمنان روز به روز منزوی تر می شوند اما انقلاب اسلامی ایران هر روز عزت، عظمت، سربلندی و اقتدار بیشتری پیدا می کند و همه این پیروزی ها و سربلندی ها به برکت خون شهدای بزرگوار است.

وی ادامه داد: دشمن بعد از شکست در جنگ سخت به فکر جنگ نرم افتاد و مهمترین تلاش دشمن فاصله انداختن نسل جوان با انقلاب است که نیاز است بسترهای فرهنگی در همه جای کشور فراهم شود و امروز کارفرهنگی از جهاد در راه خدا کمتر نیست.

حجت الاسلام رمضانی تصریح کرد: با توجه به تلاش هاي نظام سلطه در زدودن هويت ديني نسل جوان کشورمان، اما شاهديم نسل جوان و انقلابي کشورمان همچنان در مسير آرمان ها و ارزش هاي انقلاب حضور دارند.

رئیس دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد قزوین گفت: شمن تمام سعی خود را برای فاصله انداختن بین امت و رهبری وآموزه های قرآنی و اهل بیت(ع) انجام می‌دهد، ولی  امت همراه با رهبر وانس آحاد مردم با آموزه های اسلامی و قرآنی شکست ندارد.

وی با اشاره به اين که همه هجمه‌هاي گسترده غرب به منظور تضعيف ارزش‌های دينی در کشور خلاصه شده، بیان کرد: ميزان تلاش و سرمايه‌گذاری دشمنان در اين عرصه هر روز با شيوه‌ای جديد دنبال می‌شود.

حجت الاسلام رمضانی با بيان اين که نسل جوان جامعه ما گروه هدف دشمنان نظام اسلامی هستند، افزود: متأسفانه هجمه های فرهنگی نظام سلطه جذاب و تأثير گذار به نسل جوان ما ارائه می شود.

وی ادامه داد: اگر معارف اهل بيت(ع) به خوبي در ميان جوانان ما نهادينه شود، نقشه هاي شوم و مذبوحانه نظام سلطه به هيچ عنوان کارساز نخواهد بود.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: قويت فرهنگ ديني جامعه اسلامي، مشکلات جامعه راکاهش می دهد واگر بتوانيم بابرنامه ريزی صحيح نوجوانان وجوانان را بيشتر بامسائل دينی آشنا کنيم، از فرهنگ های غربي دور می شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha