پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسلامی گفت: باید تمرینات معنوی اخلاقیِ ماه مهمانی خدا به دیگر ماه ها نیز تسری داده شود، چرا اگر این روحیات معنوی که در این ماه کسب کرده ایم در طول سال بیمه خواهیم شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین  علی اسلامی امروز در دیدار با اعضای ستاد برگزاری نماز عید فطر که در دفتر امام جمعه برگزار شد، ضمن تبریک قبولی طاعات و عبادات و فرارسیدن عید سعید فطر گفت: برای افزایش بهره وری از فضای این ماه ارزشمند که به پایان آن نزدیک می شویم، باید مبلغین و روحانیون دستاوردها و اهداف ماه مبارک رمضان را با زبانی ساده، برای نوجوانان و جوانان بیان کنند .

وی افزود: در این روزهای بافضیلتی که بر مهمانان سفره الهی گذشت، هر کسی به اندازه شناخت و معرفتش، از این فرصت معنوی خوشه چینی کرده تا به شکرانه یک ماه روزه‌داری و راز و نیاز شبانه، عید ضیافت الهی را جشن بگیرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: وقتی انسان این همه فضائل و خوبی‌ها را درک می‌کند، با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه رمضان احساس غریبی به او دست می‌دهد.

امام جمعه شهرستان تاکستان بیان کرد: کسی که احساس دلتنگی می‌کند و تصور می‌کند ماه رمضان به سرعت گذشته است، معلوم می‌شود از فرصت بهار رحمت و مغفرت بهتر استفاده کرد.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: فضیلت عید سعید فطر اگر بیشتر از اعیاد دیگر نباشد، قطعاً کمتر نیست و عید سعید فطر همان‌طوری که از نامش نیز پیداست، عید فطرت و عید سرشت آدمی است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در عید سعید فطر باید دعا کنیم تا همه امت‌های اسلامی و آن دسته از کسانی که در چنگال استکبار گرفتار هستند، رهایی پیدا کنند و همه آنان طعم شیرین عید را به‌طور واقعی بچشند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: باید تمرینات معنوی اخلاقیِ ماه مهمانی خدا به دیگر ماه ها نیز تسری داده شود، چرا اگر این روحیات معنوی را  در این ماه کسب کرده ایم در طول سال بیمه خواهیم شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha