جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام فاطمی نسب

حوزه/ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: معاونت های جوانان ستادهای نماز جمعه با سیاست کلان جذب حداکثری البته با پایبندی به مبانی انقلاب و ولایت، در جبهه سازی انقلابی اقدامات لازم را با نیت تقرب به خداوند متعال انجام دهند تا شاهد حضور چشمگیر جوانان در نماز جمعه باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در گردهمایی معاونان جوانان ستادهای نماز جمعه استان قزوین با اشاره به اینکه  فلسفه روز ه داری رسیدن به تقواست، گفت: امام باقر(ع) می فرمایند ارکان واساس اسلام شامل نماز، زکات، روزه، حج  و ولایت می شود که ولایت مفتاح و کلید قبولی چهار مولفه اولی است، یعنی اینکه تمامی سفارشات و اعمال، انسان را به ولی زمان متصل می کند و دست در دست او می گذارد.

وی با اشاره به اینکه عصر حاضر ولی فقیه زمان نائب ولی خداست، افزود: نماز جمعه نماد و نمود تجدید بیعت با ولایت است و تمامی اقشار و گروه های مختلف وظیفه دارند که آن را باشکوه و با صلابت برگزار کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم معاونت جوانان ستادهای نماز جمعه با این خط مشی و با سیاست کلان جذب حداکثری البته با پایبندی به مبانی انقلاب و ولایت، در جبهه سازی انقلابی اقدامات لازم را با نیت تقرب به خداوند متعال انجام دهند تا شاهد حضور چشمگیر جوانان در نماز جمعه باشیم.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین تصریح کرد: جوانان مومن و انقلابی باید با اتحاد و انسجام و نیز با رویکرد فراجناحی، با تکنیک محبت و مهربانی به امید آفرینی و پیگیری آرمان های انقلاب اسلامی بپردازند.

وی با اشاره به این که جوانان موتور محرک انقلاب اسلامی هستند و می توانند با انرژی جوانی خود در پرشور برگزار نمودن نماز جمعه نقش آفرینی کنند، اظهار کرد: تشکیل هیئت های اندیشه ورز جوانان با محوریت ائمه جمعه از مصوباتی که امیدواریم جنبه عملیاتی به خود بگیرد.

برپایه این گزارش، در پایان از معاونان جوانان ستادهای نماز جمعه استان تقدیر به عمل آمد و نشان خادمی نهاد نماز جمعه به آنها تقدیم شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha