جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام فاطمی نسب

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین گفت: نماز جمعه، تریبون امامت و ولایت است و به واسطه نقش و جایگاه مهمی که در جامعه دارد، همواره پیگیر تحقق منویات و رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین روح الله فاطمی نسب در دیدار با امام جمعه شهرستان آوج و اعضای ستاد نماز جمعه این شهر ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: جایگاه و مقامات دختر گرانقدر پیامبر اعظم(ص)، حضرت فاطمه زهرا(س) نزد پروردگار از نزول آیـــه تطهیر، آیه مباهله، آیه مودّت و سوره کوثر به دست می آید.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین ویژگی های حضرت زهرا(س) ولایت پذیری بود، عنوان کرد: حضرت زهرا(س) به اندازه‌ای از ولایت پذیری برخوردار بود که در این راه جان مبارک خود را فدا کرده و به شهادت هم رسیدند.

حجت الاسلام فاطمی نسب ادامه داد  نماز جمعه، تریبون امامت و ولایت است که به واسطه نقش و جایگاه مهمی که در جامعه دارد، همواره پیگیر تحقق منویات و رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

وی اظهار کرد: ستادهای نماز جمعه وظیفه دارند تا با اقدامات جانبی و فعالیت‌هایی که در سراسر هفته انجام می‌دهند، مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان را به سمت این نماز عبادی و سیاسی سوق دهند.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین، بیان کرد: یکی از اولویت‌های ستادهای نماز جمعه راه‌اندازی معاونت جوانان و فعال کردن این معاونت است که خوشبختانه ستاد نماز جمعه آوج در این زمینه از اوضاع خوبی برخوردار است.

حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: فعال شدن معاونت خواهران، اجرای طرح میز خدمت، راه‌اندازی نمایشگاه کتاب، مهد آدینه، مشاور حقوقی رایگان، فعال تر شدن حوزه روابط عمومی و نحوه انعکاس اخبار و غیره از موضوعاتی است که سبب ارتقا کمی و کیفی نماز جمعه می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha