پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام هاشمی

حوزه/ حجت الاسلام هاشمی گفت: نگاه حزبی به نماز جمعه وجود ندارد و ائمه جمعه با راهنمایی مردم با مسئولان برای رشد و اعتلای کشور همکاری می کنند که راهنمایی مردم در حوزه اقتصادی مصداقی از این همکاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین هاشمی در دیدار با مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین، گفت: شرکت پرشور مردم ولایی و انقلابی در صفوف نماز جمعه نشان دهنده وحدت ، استکبار ستیزی ، بینش و بصیرت و تبلور دوستی و آگاهی است و باید همواره به آن اهمیت خاص قایل شد.

امام جمعه شهرستان آوج افزود: ملت ایران در 40 سال گذشته گوش به فرمان حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف حضوری جدی داشته اند و قطعا همچنان استوار تابع اوامر معظم له هستند و لحظه ای از نظام جدا نمی شود.

وی ادامه داد: راه عزت ملت ما در همبستگی و پایبندی به اصول و ارزش های الهی است و با قدرت و درایت دست از اهداف و آرمان های والای نظام و انقلاب اسلامی بر نمی دارد.

امام جمعه شهرستان آوج ادامه داد: آگاهی بخشی و بصیرت افزایی به مردم در رشد و پیشرفت کشور موثر و زمینه سازی های دشمنان برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان را از بین می برد و مردم را نسبت به مسائل دنیای اطراف آگاه می سازد.

حجت الاسلام هاشمی افزود: نگاه حزبی به نماز جمعه وجود ندارد و ائمه جمعه با راهنمایی مردم با مسئولان برای رشد و اعتلای کشور همکاری می کنند که راهنمایی مردم در حوزه اقتصادی مصداقی از این همکاری است.

وی اظهار کرد: از شاخص های مهم حکومت اسلامی مردم محوری، معنویت گرایی و وحدت گرایی است و نماز جمعه از چند مولفه برخوردار است که به تقویت بنیه های حکومت اسلامی و پشتیبانی از آن کمک می‌کند.

امام جمعه شهرستان آوج، وحدت و همدلی را مولفه دیگر نماز جمعه ذکر کرد و خاطرنشان ساخت: حضور مردم در صفوف به هم فشرده نماز جمعه پیام وحدت و همدلی را به منصه ظهور می رساند.

وی در پایان گفت: برگزاری نماز جمعه از مهمترین ثمره انقلاب اسلامی است و باید همه مردم خود را در انجام این فریضه بزرگ الهی مسئول بدانند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha