شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام هاشمی

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: باید در برابر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان که از طریق جنگ نرم وارد شده اند بسیار هوشیار باشیم، چرا که ایستادگی در برابر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان لازمه بصیرت افزایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین،حجت الاسلام هاشمی در مراسم تجلیل از طلاب واساتید مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان آوج، گفت: لازمه خنثی سازی نقشه های شوم دشمنان آگاهی و بصیرت و پیروی از منویات مقام معظم رهبری از سوی آحاد مختلف ملت ایران بخصوص جوانان غیور است.

وی افزود: کسانی که مروج دین هستند و در مساجد موثر هستند باید بر اساس روایات در برابر ظلم بی تفاوت نباشند و با توجه به خواسته دین، امام(ره) و مقام معظم رهبری ایجاد بصیرت کنند.

امام جمعه آوج ادامه داد: کسانی که در مقابل امام حسین(ع) ایستادند اسیر دنیا بودند و یکی از وظایف ما در انقلاب اسلامی که برگرفته از رسول خدا و ائمه اطهار(ع) است و ما را به آن تشویق می کردند، این است که با ظلم کنار نیاییم.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری تداوم راه و یاد امام(ره)، ارتباط با خدا و اخلاص در عمل و دشمن شناسی و پافشاری بر اصول و ارزش های اسلامی را از وظایف بسیجیان می داند که خواسته امام(ره) بهترین راه مبارزه با توطئه دشمن است.

حجت الاسلام هاشمی تصریح کرد: امام راحل اهل سازش با دشمن  نبود و انقلاب اسلامی نباید از امام به عنوان ریشه انقلاب جدا شود که اگر فاصله بگیریم انحراف ما شروع می شود زیرا امام و مقام معظم رهبری به عنوان شاخص و معیار هستند و راه را برای ما روشن ساختند.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: باید در برابر این فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان که از طریق جنگ نرم وارد شده اند بسیار هوشیار باشیم،چرا که ایستادگی در برابر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان لازمه  بصیرت افزایی است.

امام جمعه شهرستان آوج خاطرنشان کرد: در تمام حوزه ها بر اصولی که امام(ره) و وی افزود: شخص مومن و متدین باید دشمن خود را بشناسد امام راحل و مقام معظم رهبری نیز شیطان بزرگ و دشمن اصلی را آمریکا یعنی همان جبهه استکبار می دانند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha