جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مناطق عملیاتی جنوب / راهیان نور

حوزه/ معاون اجرایی سپاه علی ابن ابیطالب(ع) استان قم از اعزام بیش از ۱۲ هزار نفر از مردم قم از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

ستار احمدوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» با اشاره به مطلب فوق، ابراز داشت: بر اساس برنامه ریزی ها و پیش بینی های صورت گرفته تا پایان تعطیلات نوروزی ، این میزان به بیش از 20 هزار نفر افزایش خواهد یافت.

وی با بیان این که راهیان نور یک برنامه بسیار پر خیر و برکت معنوی و فرهنگی است، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند ما باید بتوانیم گنج عظیم دفاع مقدس را به خوبی استخراج کرده و در اختیار خانواده ها و نسل جدید قرار دهیم که قطعاً برگزاری اردوی معنوی سفر راهیان نور یکی از اقدامات بسیار خوبی است که به استحصال این گنجینه و معرفی آن به آحاد جامعه ، بسیار کمک می کند.

احمدوند همچنین ضمن تقدیر از همکاری و تعامل ادارات و ارگان های استان برای برگزاری این سفر زیارتی و معنوی افزود: رهبر معظم انقلاب توصیه‌ها و رهنمودهای بسیاری به منظور برگزاری هر چه بهتر برنامه راهیان نور طی سال های اخیر داشته اند و از این رو ما در درجه اول باید بکوشیم که هر چه قدر بیشتر مردم و مشتاقان به ارزش ها و دفاع مقدس به این سفر معنوی اعزام شوند و در وهله بعد بر کیفیت بخشیدن به برنامه ها بیفزاییم.

۳۱۳/۸

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha