پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عکس

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، انقلابی گری و بیداری اسلامی صادر شد و اکنون مرز جغرافیایی نداریم و باید از دوران دفاع مقدس یاد کنیم که شلمچه، حاج عمران، سونگرد و سرپل ذهاب میدان جانبازی افرادی بود که جان خود را فدا می کردند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، حجت‌الاسلام علی گندمی مالمیری در نشست خبری که عصر امروز برگزار شد، اظهار کرد: سرداران یکی از جلوه های ویژه و از فعالان دفاع مقدس هستند که خاطرات جنگ  و گنجینه های دفاع مقدس را برای جوانان جامعه به عنوان ارمغان و ذخیره تشریح می کنند.

وی به نخبگان اعم از هنرمندان، ورزشکاران و سایر اقشار نخبگانی که قصد سفر به مناطق عملیاتی را دارند توصیه کرد: نگاه مردم معطوف به نخبگان است و باید همواره شرایط و حرمت حضور در این مناطق حفظ شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد، شرایط کشور ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی را بسیار تاسف بار توصیف کرد و گفت: در زمانی که آمریکایی ها بمب اتم را در هیروشیما آزمایش کردند، ما هیچ پیشرفت قابل توجهی نداشتیم، ولی اکنون در صنعت هوا و فضا پیشرفت های خوبی داریم.

حجت الاسلام گندمی مالمیری خاطر نشان کرد: در زمان جنگ هشت ساله مرز ما مشخص بود، ولی اکنون مرز دفاع مقدس ما سرزمینی نیست، بلکه در آمریکا هم گذر می کند.

وی ابراز کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، انقلابی گری و بیداری اسلامی صادر شد و اکنون مرز جغرافیایی نداریم و باید از دوران دفاع مقدس یاد کنیم که شلمچه، حاج عمران و سونگرد و سرپل ذهاب  میدان جانبازی افرادی بود که جان خود را فدا می کردند و رهبر انقلاب هشت بار از این  مناطق بازدید کرده اند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد تأکید کرد: امروز نقش فرماندهان ما همچون زمان دفاع مقدس است و نگاهشان به نگاه تیزبین رهبر انقلاب دوخته شده است.

حجت الاسلام گندمی مالمیری ادامه داد: شهادت برخی فرماندهان پس از هشت سال دفاع مقدس و در دهه اخیر از جمله نورالدین شوشتری باعث ایجاد امنیت پایدار در منطقه سیستان و بلوچستان شده است.

وی با اشاره به بیان خاطرات یک بانوی گردشگر اتریشی از مناطق عملیاتی جنوب گفت: این بانوی اتریشی گفته است که یک تفاوت عمده ای بین همه جنگ ها وجود دارد و اینکه در هیچ کجای دنیا فرماندهان ارشد با گلوله مستقیم شهید نشده اند.

انتهای خبر/313/47

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha