پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
محمدی

حوزه/ معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: آن هایی که به مخالفت با نماز جمعه برخاسته و از هر فرصتی برای تضعیف این نهاد مقدس استفاده می کنند، بدون شک منافع سیاسی و اقتصادی خود را یا در معرض خطر دیده اند و یا آن را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، روانبخش محمدی، در جمع مسئولین روابط عمومی ستادهای نماز جمعه قزوین، گفت: ایران اسلامی از کارکرد تریبون نماز جمعه در ادوار مختلف از جمله دوران دفاع مقدس بهره ها برده است و شرایط فعلی جامعه می طلبد ائمه جمعه با هوشیاری کامل، از طریق این تریبون و به دور از وابستگی های سیاسی، به تبیین مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی بپردازند.

وی افزود: آن هایی که به مخالفت با نماز جمعه برخاسته و از هر فرصتی برای تضعیف  این نهاد مقدس استفاده می کنند، بدون شک منافع سیاسی و اقتصادی خود را یا در معرض خطر دیده اند و یا آن را از دست داده اند.

معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز قزوین ادامه داد: با شرکت در نماز جمعه به دشمن پیام می‌دهیم که ما دارای وحدت و انسجام هستیم، چرا که شرکت در نماز جمعه یعنی ایستادگی در مقابل بدخواهان نظام اسلامی و خودمان را از تفرقه مسلمین جدا می‌کنیم.

وی با اشاره به حضور حجت الاسلام فاطمی نسب در مسئولیت خطیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین، بیان داشت:حجت الاسلام فاطمی نسب در هر جا که مسئولیت داشته، منشا خدمات بسیاری بوده است که امیدواریم حضور وی بیش از پیش به موضوع اطلاع رسانی نماز جمعه کمک کند.

محمدی خاطرنشان کرد: صدا وسیمای مرکز قزوین هر هفته خطبه های نماز جمعه استان را در قالب خبر  پخش می کند و این آمادگی را داریم که کلاس های آموزش خبرنگاری، تصویربرداری، و ... را برای مسئولین ستادهای نماز جمعه برگزار کنیم.

در پایان این نشست از تلاش های ارزشمند معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز قزوین قدردانی و به عنوان «خادم افتخاری نماز جمعه» معرفی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha