شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله سبحانی

حوزه/ استاندار آذربایجان شرقی از برگزاری همایش بررسی اندیشه‌ های علمی آیت ‌الله العظمی جعفر سبحانی در شهر تبریز خبر داد.

مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، اظهار داشت: همایش علمی آیت الله العظمی جعفر سبحانی با همکاری تمامی سازمان‌ های مرتبط و به خصوص حوزه های علمیه، دانشگاه‌ ها و نهادهای فرهنگی استان برگزار می ‌شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری این همایش افزود: این همایش در آبان ماه سال جاری با حضور اندیشمندان و محققان در شهرهای تهران، قم و تبریز برگزار خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: این همایش دو روزه شامل تجلیل و بزرگداشت مقام شامخ آیت الله سبحانی و بخش تخصصی ارائه مقالات در محورهای مربوط به علوم نقلی و سیره علمی و عملی این عالم ربانی خواهد بود.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به مفاخر خطه آذربایجان خاطر نشان کرد: بزرگداشت افراد شاخص و به نام نه تنها وظیفه ملی، بلکه وظیفه شرعی است تا بتوانیم سیره و زندگی این بزرگان را به مردم و به ویژه نسل جوان معرفی کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی از تمامی سازمان  ها، ادارات و نهادهای فرهنگی استان خواست تا با همراهی برگزارکنندگان این مراسم در برگزاری باشکوه این همایش در راستای توسعه فرهنگ دینی و اسلامی قدم بردارند.

گفتنی است،‌این همایش علمی به پیشنهاد حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار می شود.

لازم به ذکر است، آیت الله العظمی سبحانی سال گذشته نیز به شهر تبریز سفر کرده بودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha