پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ ترتیل‌خوانی قرآن کریم در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

حوزه/ سرپرست حوزه هنری استان آذربایجان شرقی گفت: همایش بزرگ «نسخه های شفابخش قرآن» با حضور و سخنرانی استاد عبدالکریم شمشیری در تبریز برگزار می شود.

سید مهدی سیدین نیا سرپرست حوزه هنری استان آذربایجان شرقی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با اعلام این خبر، اظهار داشت: همایش بزرگ نسخه های شفابخش قرآن، با حضور و سخنرانی استاد عبدالکریم شمشیری استاد دانشگاه و مولف کتب ارزشمند قرآنی،  عصر روز دوشنبه 11 تیرماه در فرهنگسرای الغدیر تبریز برگزار می شود.

وی تصریح کرد: قرآن را باید به طور عملی در زوایای زندگی خود وارد کنیم و فرزندان خود را به محافل انس با قرآن ببریم تا روح و جسم آنان جلا داده شود.

سیدین نیا افزود: مقام معظم رهبری توجه ویژه و خاصی به برگزاری این‌ گونه محافل دارند و باعث خوشحالی است که حوزه هنری خدمتگزار خانواده‌ های تبریزی در محافل انس با قرآن باشیم.

وی با بیان اینکه حضور برای عموم مردم و خانواده ها در این همایش آزاد است، خاطرنشان کرد: این همایش به همت حوزه هنری استان آذربایجان شرقی و با همکاری فرهنگسرای الغدیر و اتحادیه موسسات و تشکل های فرهنگی قرآن و عترت (ع) استان برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha