پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بهشتی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در روز پنجشنبه در شهر تبریز خبر داد.

حجت الاسلام حسین تقی‌ زاده رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، اظهار داشت: مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر همزمان با هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در سراسر استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در تبریز از سوی نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی و با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد، این مراسم پنجشنبه هفته جاری از ساعت 11 تا 13 در مسجد مقبره برگزار می شود.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان اینکه فاجعه دردناک هفتم تیر واقعه غم انگیز عاشورای حسینی را در اذهان عموم ملت ایران زنده کرد، ابراز داشت: در این فاجعه جانسوز، یکی از استوانه های علمی، صاحب نظر و پیشرو در سازماندهی انقلاب اسلامی، تدوین قانون اساسی و انسجام تشکیلات قضائی، مجاهدی نستوه به شهادت رسید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: آیت الله بهشتی به همراه 72 تن از یاران جان بر کف انقلاب اسلامی، در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران با دسیسه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار در آتش کینه دیرینه گروهک های التقاطی و منافقین کوردل، خودباختگان و فریب خوردگان داخلی سوختند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی با بیان اینکه شهدای مظلوم هفتم تیر با شهادت مظلومانه خود، پرده از جهل و کبر و نفاق و فتنه های غبارآلود زدوده و نور معرفت و آگاهی و بصیرت را در جامعه و افکار عمومی تاباندند، گفت: چهره کریه گروه‌ های کج اندیش، التقاطی و لیبرالیستی را که برای جلب رضایت اربابانشان و در رأس آنها شیطان بزرگ آمریکا به این جنایت دست زده بودند را افشا کردند.

حجت الاسلام تقی زاده از عموم اقشار دعوت کرد تا با حضور در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر بار دیگر با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و برای تداوم راه آنان و حفظ وحدت، انسجام و آگاهی در مقابل توطئه های طراحی شده از طرف دشمنان اسلام تاکید کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha