شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 452729
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
قدس شریف

حوزه/ جامعه المصطفی العالمیه با صدور بیانیه ای، از همه آزادگان جهان برای شرکت پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،‌ متن بیانیه  جامعه المصطفی العالمیه  به مناسبت روز جهانی قدس، به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

«وَأَخَذْنَا الَّذِينَ ظَلَمُوا بِعَذَابٍ بَئِيسٍ بِمَا كَانُوا يَفْسُقُونَ؛

آنان را که ظلم و ستمکاری کردند، به کیفر فسقشان به عذابی سخت گرفتار کردیم». (اعراف: 165)

بار دیگر، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یادآور یادگار ماندگار آن امام بیدار فرارسید که این روزها سالگرد سفر ابدی ایشان است؛ امامی که مسئله فلسطین را مسئله جهان اسلام دانستند و اعلام کردند تا این معضل حل نشود، دیگر مشکلات جهان اسلام حل نخواهد شد.

امروز شاهدیم که رژیم ساختگی صهیونیستی چگونه خون جوانان، زنان و کودکان فلسطینی را در غزه بر زمین می‌ریزد و سرزمین مقدس فلسطین را به خون پاک شهیدان رنگین می‌سازد و در ساحت بین‌الملل، به دستیاری مستکبران، بر ضد ایران اسلامی طبل جنگ می‌نوازد و در حالی که از شکست مفتضحانه دست‌پروردگان صهیون- گروهک خون‌ریز داعش و دیگر گروهک‌های تکفیری- از وحشت به خود می‌پیچد و جرئت تعدی به مرزهای مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارد، مزورانه می‌کوشد در جهان تخم شوم اسلام‌هراسی و ایران‌گریزی را پراکنده نماید.

حقیقت آن است که عامل اصلی این مسئله و ظلم و بیدادی که صهیونیست‌ها بر فلسطین روامی‌دارند و زخم‌هایی که بر پیکر خونین فلسطین وارد می‌شود، استکبار، به ویژه امریکا، است.

امریکا و جبهه مزدوران استکبار همه‌ تلاش خود را معطوف کرده‌اند تا با ایجاد اختلافات، جنگ‌های داخلی، ترویج تکفیر و افراطی‌گریِ انحرافی، امّت اسلامی را از یاد فلسطین غافل کنند.

خیانت‌های آشکار کشور‌های مرتجع منطقه و دیکتاتور‌های دست‌نشانده و بازی انتقال سفارت امریکا به قدس، روزهای خونینی برای مردم فلسطین رقم زده است. امروز پاره‌ ‌تن جهان اسلام در آتش حقد و کینه مستکبران می‌سوزد و فریاد استغاثه مظلومان بلند شده است. سکوت و بی‌اعتنایی به ظلم و فساد صهیونیست‌ها، خیانت و همراهی با کفر و استکبار است.

علاج درد و زخم فلسطین، نه به دست مجامع بین‌المللی و سازمان ملل بی‌خاصیت امریکایی، که مبارزه و ادامه انتفاضه و تظاهرات‌هاست. ایستادگی و مقاومت مظلومانه و مقتدرانه، فلسطین را آزاد خواهد کرد و امید بازگشت قدس را به آغوش دنیای اسلام محقق خواهد ساخت. جمعه آخر ماه مبارک رمضان، روز جهاد کبیر مؤمنان در مبارزه با اسرائیل است. روز جهانی قدس و فریاد‌ خروشان مؤمنین روزه‌دار، فلسطین را آزاد خواهد کرد و هیچ تخلفی از وعده راستین الهی در نابودی باطل وجود ندارد؛ «و ان الباطل کان زهوقا».

روز قدس امسال نيز مردم شريف، مؤمن و روزه‌دار، همگام با همه آزادگان جهان، بار ديگر در لبيك به دعوت رهبري معظم انقلاب(مدظله‌العالی)، با شركت گسترده در راه‌پيمايي سراسري و دشمن‌شكن روز جهاني قدس، حمايت از مردم مظلوم فلسطين را به نمايش گذاشته، با بانگ رساي «الله‌اكبر»، بار دیگر شکوه جهان اسلام را به جهانيان نشان مي‌دهند و ضمن اعلام انزجار از رژيم غيرقانوني صهيونيستي، با آرمان‌هاي پاك معمار كبير انقلاب و شهداي گران‌قدر تجديد پيمان خواهند كرد.

جامعه‌المصطفی‌العالمیه نیز همگام با همه آزادی‌خواهان و عدالت‌جویان جهان، همگان را به حضور گسترده در این راه‌پیمایی ظلم‌ستیز فرامی‌خواند. باشد که این غده سرطانی، هر چه زودتر از جامعه اسلامی رخت بربندد و روزگار آزادی قدس شریف به زودی فرارسد.

جامعه‌‌المصطفی‌العالمیه

17 خرداد 1397

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha