پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
پیام های شما به خبرگزاری حوزه

حوزه / تمام پیامهایی که از طریق ارسال به ادمین خبرگزاری حوزه(در شبکه های اجتماعی) یا بخش «ارتباط با ما» در سایت حوزه نیوز ارسال می کنید، مطالعه می شود و به تناوب، تعدادی از این پیامها را منتشر می کنیم. از اینکه با رسانه رسمی حوزه همراهید، خرسندیم.

خبرگزاری حوزه / مخاطبان عزیز و گرامی، سلام.

تمام پیامهایی که از طریق ارسال به ادمین خبرگزاری حوزه(در شبکه های اجتماعی) یا بخش «ارتباط با ما» در سایت حوزه نیوز ارسال می کنید، مطالعه می شود و به تناوب، تعدادی از این پیامها را منتشر می کنیم. از اینکه با رسانه رسمی حوزه همراهید، خرسندیم.

 

🔹 انتقاد تند به شما دارم . هنوز از به کار بردن آیت الله العظمی امام خامنه ای إبا دارید که این یا از حماقت شماست یا اینکه هنوز دودل هستید و در پی افراد لیبرالی هستید و در بهترین حالت میترسید.

 

🔹 سلام.علیکم.اگر چه کانالتون اخبار حوزه است‌..لکن از شما میخواهیم پیام مارا به علما ومجتهدین انعکاس بدهید و حداقل سخنی در مورد وضع کنونی جامعه بفرمایند.برنامه ماه عسل مورد خانم اشکی (ایدز) یک نشر دهنده ی فحشا بود نه بازدارنده. کاش عکس العملی از علما میدیدیم.. اسلام چه غریب است وخدا غریب تر

 

🔹 ادمین محترم، سلام بر شما، من سریال سر دلبران را پی نگرفته بودم اما مطلب شما باعث شد که امشب تیتراژ پایانی آن را گوش کنم.این ابیات اگر بعنوان درس و تذکر اخلاقی در کلاس حوزه به طلاب گفته شود مناسب است، پخش عمومی آن، به گمانم تنها موجب ایجاد حس بدبینی نسبت به روحانیت میگردد. اگر چنین سرودی برای مثلا پزشکان ساخته شود فکر نمی کنید فردا صدای همه شان به اعتراض بلند میشود؟! بنظر من این تیتراژ تعریف که ندارد هیچ، زنندگی هم دارد. باید اصلاح شود! سپاسگزارم. اخوان، یزد.

 

🔹 یه مطلبی رو از آقای رفیعی در مورد ازدواج نقل کرده بودید. درسته ولی واقعا باید کمک بشه برای ازدواج.

 

🔹 ما خواستار مخالفت صریح شما به صورت رسانه ای نسبت به FATF  بوده و خواهان اقدام انقلابی و وطن پرستانه در پیشگیری در تصویب برجام گونه آن توسط مجلس بودیم و سکوت شما را نشانه رضایت به این قرارداد استعماری میدانیم.

 

🔹 سلام علیکم،خبری از شرایط انتقال به حوزه علمیه نجف ندارید؟ برای سطح ۲

 

🔹 چرا اخبار مرجع عالیقدر اعلم العلما آیت الله العظمی شیخ لطف الله صافی را نمیگذارید؟

 

🔹 اینکه شبها با سریال های متعدد مردم رو از مسجد دور کردند و مورد اعتراض واقع نشده و نمیشه بسیار عجیبه!!! سحر که ... ای بابا

 

🔹 درود بر آیت الله مکارم شیرازی که بر هجرب طلاب تاکید کردند.بنده هم سالهاس ناراحتم که چرا طلاب در قم میمونن و حداقل فایده ای که می تونن برای بلاد داشته باشن غفلت و کم کاری میکنن.چقدر حرف خامی هست که بعضیا میفرمایند مراجع هم برگردن شهر خودشون. انگار میگید رییس جمهور از پایتخت خارج بشه بره شهردیگه. قم پایتخت علمی شیعه س و باید از حضور مراجع بهره مند بشه.

 

🔹 چرا نظرات رو درج نمی کنید ؟ چرا رشته علوم سیاسی با این همه فارغ التحصیل بیکار در 5 آزمون استخدامی برگزار شده هیچگونه سهمیه جذبی نداشته ؟ چرا مسئولین به فکر فارغ التحصیلان این رشته نیستند ؟!!

 

 🔹 سلام ..طاعات وعبادات قبول. خواهشی داشتیم : در اخبار و اطلاعیه هاتون  به جای آیت الله خامنه ای،  امام خامنه ای بیارید و بنویسید. حوزویی که معنی امام را میفهمد و میداند در شان چه کسی باید گفته شود..چرا از بکار بردنش خودداری کند...ایا غیر از ابن است که این مسئله را بهتر و بیشتر از هر جایی حوزه باید ترویج کند.؟

 

🔹 میخواستم ببینم واکنش حاج آقای واعظی به پیامهایی که براشون فرستادیم چی بود. آیا واقعا به نقدهای دلسوزانه عمل خواهد شد؟

 

🔹 سریال سر دلبران نقص ها و نقدهایی داره ولی در کل خیلی خوب کار کردن و به موضوع جالبی پرداختند.

 

🔹 چقدر ویدئوی مربوط به زن انگلیسی زبان و صحبت کردنش درباره حجاب جالب بود. از شما ممنونم. در حد امکان منتشرش کردم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha