جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مجمع عمومی جامعه مدرسین

حوزه/ مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای از امت شهید پرور ایران اسلامی برای راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، متن بیانیه دعوت مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به راهپیمایی روز قدس به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس یک روز جهانی است، روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله ی مستضعفین با مستکبرین است.«امام خمینی قدس سره الشریف»

روز قدس روز اعلام همبستگی ملت‌های آزاده و امت مسلمان است که قدرت و صلابت خود را در مقابله و مبارزه با مستکبران و غاصبان سرزمین‌های اسلامی و قاتلان مردم مظلوم، به رخ آنان می‌کشند، وحشی‌گری و بی‌رحمی غاصبان فلسطین دیگر بر کسی پوشیده نیست و سازمان‌ها و نهادهای دروغین بین‌المللی حقوق بشر نیز همراه و همنوا با این جنایتکاران، شریک جرم آنها محسوب و حرمت انسان‌ها و  مرزهای انسانیت را درهم شکسته و همان راهی را می‌روند که مستکبرین خصوصاً شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار ترسیم کرده است.

نقشه‌های پیدا و پنهان این رژیم جعلی در برهم زدن امنیت منطقه در کنار قتل عام مسلمانان بویژه زنان و کودکان بی‌پناه فلسطینی برای آن‌ها بصورت یک برنامه و عادت شوم درآمده که حامیان ریز و درشت غربی - عربی نیز در حمایت و شراکت در وحشیگری صهیونیست‌ها از هیچ‌ تلاشی دریغ نکرده و نمی‌کنند.

دشمنان قسم خورده اسلام و کیان مسلمین با بهره‌گیری از غول‌های رسانه‌ای معاند، سال‌هاست فضای اسلام ستیزقـم

 کینه‌ورزی را در دستور کار خود قرار داده‌اند که انتقال مذبوحانه سفارت آمریکا به قدس عزیز و اعمال سیه‌رویان و شکست خوردگان داعش، نشانه‌ای از هماهنگی یک جبهه متحد علیه اسلام و مسلمین، می‌باشد

در این میان برخی افراد سست عنصر، جامانده و غفلت زده از غافله اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی نیز هم‌صدا با استکبار جهانی، بر همان طبل می‌کوبند، تا رضایت شیطان را بر رضایت خدا ترجیح دهند.

هوشیاری امام خمینی(قدس سره الشریف) در قرار دادن مسأله فلسطین به عنوان مهم‌ترین اولویت جهان اسلام و اعلام جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان رور قدس، توجه مسلمانان را در اهمیت دادن به این واقعه و حساس شدن آنان و احساس وظیفه در قبال قدس شریف، کار را بر دشمنان سخت و از طرفی مسیر مبارزه‌ی کارساز با این غده سرطانی را ترسیم نمود.‌ امروز جبهه افتخار آفرین مقاومت بر اساس یک تفکر اسلامی و شیوه‌ای انقلابی با ایستادگی در مقابل استکبار و ایادی آنان راه توطئه‌پردازی و توسعه طلبی را بر آنان بسته و پیروز قاطع جبهه‌های میدانی، خواب از نیل تا فرات را برایشان پریشان نموده‌.

آری! مسیر آزادی قدس در دو کلمه خلاصه گشته؛ ”مقاومت و مبارزه” و این راه تا پیروزی نهایی امت اسلامی باید ادامه پیدا کند که دشمنان دیرین اسلام به کمتر از نابودی این مکتب راضی نخواهند شد.

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچون سال‌های گذشته با پیروی از این راه روشن و تبعیت و پیروی از هدایت‌ها و فرامین مقام معظم ولایت، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای - بویژه سخنان اخیر معظم‌له در سخنرانی بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(قدس سره الشریف) - در راهپیمایی باشکوه ”روز قدس” شرکتی فعال و با صدایی رسا آزادی قدس شریف را فریاد خواهد زد.

 

وَمَا ٱلنَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِندِ ٱللَّهِ ٱلْعَزِيزِ ٱلْحَكِيمِ

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قـم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha