پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسلمانان و مسیحیان در اوهایو برای کمک به نیازمندان متحد شدند

حوزه/ یک گروه مسلمان عضو مسجد المدینه با همکاری مسیحیان کلیسای وینیارد در شهر اسپرینگ فیلد در اوهایو، برای کمک به نیازمندان و امور خیریه با هم متحد شده و بسته های غذایی به آشپزخانه سوپ بینوایان اهداء می کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» اعضای یک مسجد و کلیسا در شهر اسپرینگ فیلد در ایالت اوهایوی آمریکا، برای کمک به نیازمندان و امور خیریه همکاری می کنند.

اعضای مسجد المدینه و کلیسای وینیارد در این اقدام مشترک بسته های غذایی برای کمک به نیازمندان تدارک دیدند.

در طول یک سال گذشته اعضای دو گروه سه مرتبه گرد هم جمع شده و نزدیک به 500 کیسه کمک رسانی برای اهداء به آشپزخانه سوپ بینوایان در اسپرینگ فیلد آماده کردند. از این تعداد، 300 بسته غذایی و 200 بسته حاوی لوازم بهداشتی بودند. این دو مرکز دینی  مسلمان و مسیحی نخستین بار در تعطیلات زمستانی کریسمس و عید پاک و این بار در ماه رمضان، یکی از ماه های مبارک و مهم برای جامعه مسلمانان اقدام به جمع آوری کمک های مردمی کردند.

دکتر مبین سید، یک رادیولوژیست در آخر هفته ها با همکاری دیگر اعضای مرکز اسلامی و مسیحیان کلیسا، در این حرکت خیریه مشارکت می کند. سید می گوید: ما قویا بر این باور هستیم که امور خیریه نزدیک به 90 درصد مذهب ما را تشکیل می دهند و باید به نیازمندان کمک کنیم.

وی افزود: این یک پیشرفت در زندگی روزمره است تا با اعمال نیکو در قلبتان ایمان داشته باشید. ما همگی در حال تلاش برای دستیابی به یک هدف مشترک هستیم تا به دیگران در جامعه کمک کنیم.

فرد استگنر، سرپرست آشپزخانه سوپ بینوایان از حمایت های دو گروه مذهبی تشکر و قدردانی کرده و گفت که درخواست برای موارد اهدایی به شدت بالا بوده است.

یونس لاسانا امام جماعت مسجد المدینه نیز ضمن ابراز رضایت از عملکرد مسلمانان و مسیحیان گفت: به عنوان یک مسلمان معتقد تا زمانی که به برادران انسانی عشق نورزیم مسلمان واقعی نیستیم.

گفتنی است این مسجد قرار است با دیگر مساجد و کلیساهای اطراف نیز همکاری های مشترکی آغاز کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha