پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسلمانان تانزانیا

حوزه/ کشور تانزانیا در تعداد زیادی از استان های خود شاهد برگزاری برنامه های تبلیغی الازهر و برگزاری نشست ها و سخنرانی هایی با هدف اصلاح گفتمان دینی و مبارزه با افکار انحرافی و افراطی و مبارزه با خشونت و افراط گرایی و ترویج فرهنگ احترام به دیگران و افکار آنها و همزیستی مسالمت آمیز بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در راستای برنامه های تبلیغی سازمان فارغ التحصیلان الازهر در کشورهای آفریقایی در طول ماه رمضان، کشور تانزانیا در تعداد زیادی از استان های خود شاهد برگزاری برنامه های تبلیغی الازهر و برگزاری نشست ها و سخنرانی هایی با هدف اصلاح گفتمان دینی و مبارزه با افکار انحرافی و افراطی و مبارزه با خشونت و افراط گرایی و ترویج فرهنگ احترام به دیگران و افکار آنها و همزیستی مسالمت آمیز بود.

این طرح تبلیغی که توسط سازمان فارغ التحصیلان الازهر سازماندهی شده در مساجد و باشگاه ها و خیابان های تانزانیا اجرا شد و با استقبال خوب شهروندان روبرو شد.

در این راستا در شهر دارالسلام پایتخت تاتزانیا سخنرانی های متعددی در مساجد مختلف از جمله مسجد العفیف برگزار شد که موضوع آن اهمیت روزه در زندگی مسلمان و آثار فردی و اجتماعی روزه داری بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha