جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: امسال مردم مؤمن و انقلابی استان کردستان اعم از اهل سنت اهل تشییع هم همانند سال‌های گذشته با حضور خود در نماز عید سعید فطر، اتحاد، برادری و وحدت خود را به همگان نشان دادند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس عربیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، عید سعید فطر اظهار داشت: در روز عید سعید فطر بعد از یک ماه زهد و معنویت، شاهد عید بزرگ روزه‌داران هستیم.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان تصریح کرد: امسال مردم مؤمن و انقلابی استان کردستان اعم از اهل سنت اهل تشییع هم همانند سال‌های گذشته با حضور خود در نماز عید سعید فطر، اتحاد، برادری و وحدت خود را به همگان نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه عید سعید فطر از اعیاد بزرگ مسلمین جهان است، افزود: عید سعید فطر، زمینه‌ساز وحدت جهان اسلام و برادری بیشتر مذاهب اسلامی در دنیاست، روز عید سعید فطر روز نمایش اتحاد مسلمین است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عربیان خاطرنشان کرد: یک ماه تهذیب و امساک از محرمات الهی توسط مردم مؤمن این استان، سعادتی است که نصیب کسانی می‌شود که خداوند آنان را دوست داشته و دارد.

وی گفت: در این ماه که رمضان که رسول خدا (ص) معنای آن را مترادف با سوزانده شدن گناهان عنوان می‌نمایند، درهای توبه به روی توبه‌کنندگان باز بود و مؤمنان و روزه‌داران در این فرصت بی‌نظیر توانستند خود را به خدای خویش نزدیک‌تر از گذشته نمایند که این افتخاری بزرگ برای هر انسان سالک و زاهدی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha