جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رضوی

حوزه/ مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: ظرفیت‌های جشنواره رضوی برای تربیت کودکان و نوجوانان به‌کارگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت‌الاسلام علی چراغی پور، در نشست اتاق جشنواره رضوی در ایلام اظهار کرد: برنامه‌های بسیار متنوع و فرهنگی در ماه مبارک رمضان به همت عزیزان در صداوسیما مرکز ایلام ساخته و پخش می‌شود که این برنامه‌ها ازجمله برنامه روژیتی فراگیر بوده و مورد استقبال مردم قرارگرفته است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با تأکید بر اینکه در راستای گسترش فرهنگ رضوی از فعالیت‌های گذشته این جشنواره برنامه‌هایی آماده و پخش شود، تصریح کرد: همچنین ساخت برنامه‌هایی ویژه کودک و نوجوان در حوزه جشنواره رضوی برای این قشر بسیار تأثیرگذار خواهد بود و در طول برگزاری مراسمات از مهمانان ویژهٔ در راستای گسترش فرهنگ رضوی استفاده شود.

وی، با تأکید بر اینکه صداوسیمای استان همواره در طول برگزاری دهه کرامت و جشنواره رضوی فعالیت گسترده‌ای داشته‌اند، افزود: در راستای توسعه فرهنگی رضوی این آمادگی در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان وجود دارد، ازهر گونه فعالیت که در این حوزه در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان حمایت خواهد شد.

نماینده بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) در استان ایلام نیز در این نشست بابیان اینکه فراخوان جشنواره سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی در سال 96 تهیه و در ابتدای سال جاری توزیع‌شده است، گفت: تاکنون حدود 60 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال‌شده است.

منصور محبی با تأکید بر تهیه فیلم و نمایش‌های مستندی مبتنی بر خاطرات برگزیده جشنواره و اطلاع‌رسانی و تبلیغات گسترده در سطح مناطق مختلف کشور، افزود: آخرین‌مهلت ارسال اثر 25 آبان سال جاری خواهد بود و مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان نیز 25 آذرماه سال جاری در مرکز استان با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان و مهمانان کشوری برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل‌بیت (ع) تقدیر از تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزهٔ فرهنگ رضوی و اهل‌بیت (ع) از اهداف برگزاری این جشنواره است.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha